شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
سردار ابوالفضل شکارچی

حوزه/ سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی برخلاف مبانی دینی و انقلابی ماست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه»، سردار ابوالفضل شکارچی ، ظهر امروز طی سخنانی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار که به همت روابط عمومی سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) در تالار نخلستان قم برگزار شد، با اشاره به اهمیت فوق العاده فعالیت خبرنگاری در دنیای امروز ابراز داشت: در شرایط حساس کنونی خبرنگاران کشور اسلامی ما وظیفه دارند تحلیلی صحیح از رویدادهای منطقه و جهان را منتشر و جهان اسلام را از سلطه دشمنان آگاه کنند.

وی با اشاره به تلاش های دشمن به خصوص آمریکا برای ایران هراسی و تضعیف نظام جمهوری اسلامی ایران گفت: ایران اسلامی نه تنها برای کشورهای منطقه تهدید به شمار نمی آید، بلکه ضامن امنیت آنهاست ، ضمن آن که اساساً در مرامنامه نظام اسلامی دفاع از مستضعفان جهان در برابر مستکبران یک مساله مهم و کلیدی است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح همچنین افزود: البته دشمنان سعی می کنند که با ابزار رسانه، فضای مجازی و شگردهای جنگ نرم، حقایق را وارونه جلوه دهند و لذا به دروغ ایران را متهم به دخالت در امور کشورهای دیگر می کنند و حال آن که امروز مردم دنیا مشاهده می کنند که چه کشورهایی در امور دیگران مداخله کرده و به دنبال سلطه گری هستند.

وی همچنین با اشاره به موضع گیری اخیر ترامپ مبنی بر مذاکره با ایران خاطرنشان کرد: هدف از طرح این سخنان ایجاد تفرقه میان مردم و حاکمیت نظام است و لذا خبرنگاران و اصحاب رسانه باید با به تصویر کشیدن سابقه شوم و سیاه آمریکا به مردم بگویند که دشمن مستکبر در مقطع فعلی دنبال رسیدن به چه اهداف و برنامه هایی است.

شکارچی با بیان این که دشمنان با اساس اسلام و هویت دینی و انقلابی و حتی ملی ما سر ناسازگاری دارند، تصریح کرد: بی شک در چنین شرایطی مذاکره با آمریکا به معنای گذشتن از قید اسلام و مبانی انقلاب اسلامی است و جای تاسف است که برخی سیاسیون ما آگاهانه یا جاهلانه حرف هایی درباره مذاکره با آمریکا می زنند که برخلاف مبانی دینی و انقلابی ماست.

وی افزود: در جنگ روانی و رسانه ای که دشمن به راه انداخته، این خبرنگاران هستند که می توانند با هوشمندی و بصیرت و تعهد انقلابی و ولایی خود، نقشه دشمن را خنثی کرده و اقتدار و عظمت نظام اسلامی را به خوبی برای آحاد مردم به خصوص نسل جوان تشریح و تبیین کنند.

۳۱۳/۸

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha