جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
آیت الله مدرسی

حوزه/آیت الله سید محمد تقی مدرسی نسبت به تلاش های مشکوکی که برای اختلاف افکنی میان ملت عراق و برادران آنان در جمهوری اسلامی انجام می گیرد هشدار داد و تاکید کرد: ارتباط ملت عراق با برادران خود قوی تر از تمامی فریب ها و نیرنگ هاست.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، آیت الله سید محمد تقی مدرسی از علمای شیعه عراق از اقدامات صورت گرفته برای مبارزه با فساد تشکر کرد و به تلاش هایی که برای ایجاد اختلاف میان ملت ایران و عراق انجام می گیرد، هشدار داد.

آیت الله مدرسی در بیانیه هفتگی خود پاسخگویی به خواسته های مردم را از ویژگی های دولت شایسته دانست و نسبت به عواقب تأخیر در تشکیل دولت هشدار داد و از ائتلاف پیروز در انتخابات خواست ارزش های دینی و منافع امت را بر سایر مسائل مقدم بدارد.

ارتباط ملت عراق با برادران خود قوی تر از نیرنگ ها و فریب هاست

این عالم شیعه نسبت به تلاش های مشکوکی که برای اختلاف افکنی میان ملت عراق و برادران آنان در جمهوری اسلامی انجام می گیرد، هشدار داد و تاکید کرد: ارتباط ملت عراق با برادران خود قوی تر از تمامی فریب ها و نیرنگ هاست.

ما حمایت های برادرانمان را در روزگار مبارزه با تروریسم فراموش نخواهیم کرد

ایشان تاکید کرد: ما حمایت ها و جانفشانی های برادرانمان را در روز های سخت مبارزه با تروریسم و حمایت آنان از اقتصاد ما در اسف بار ترین شرایط هرگز فراموش نخواهیم کرد.

آیت الله مدرسی افزود: بیشتر کشور های مهم و بزرگ جهان و کشور های همسایه از جمله ترکیه، سوریه، لبنان و پاکستان با محاصره اقتصادی مخالفت کردند.

ایشان با تاکید بر اینکه ملت عراق در کنار آنان برای تحقق منافع والا خواهد ایستاد و ما به امانت خیانت نخواهیم کرد، گفت: این سختی ها همچون ابر تابستانی است که سریع از بین می رود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha