شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طلاب

مسئول دبیرستان های صدرا لرستان با بیان اینکه مدارس علوم و معارف اسلامی (صدرا) در حوزه های آموزشی و تربیتی می توانند سرآمد باشند، گفت: مدارس صدرا پیشرو در تامین منابع انسانی حوزه های علمیه هستند، به طوری که تعداد زیادی از دانش آموزان این مدارس هر ساله جذب مدارس علمیه می شوند .

محمود خرم آبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به پذیرش  دبیرستان های علوم و معارف اسلامی(صدرا )، گفت: مدارس صدرا لرستان آماده پذیرش علاقه مندان به تحصیل در رشته های علوم و معارف اسلامی هستند .

وی با اشاره به فعالیت 5 دبیرستان علوم و معارف اسلامی در استان لرستان، ادامه داد: از این تعداد یک دبیرستان در شهرستان بروجرد ویژه خواهران و 4 دبیرستان نیز در شهرستان های خرم  آباد، نورآباد، کوهدشت و پلدختر ویژه برادران است .

 مسئول دبیرستان های صدرا لرستان، داشتن حسن اخلاق و رفتار، دارا بودن استعداد علمی، قبولی در آزمون علمی و مصاحبه حضوری را از ضوابط پذیرش در دبیرستان های علوم و معارف اسلامی (صدرا) اعلام کرد.

 خرم آبادی با بیان اینکه دانش آموزان مدارس صدرا در صورت علاقه و تمایل می توانند پس از قبولی در آزمون وارد حوزه های علمیه شوند، خاطر نشان کرد: دروس طی شده دبیرستان معادل دو سال تحصیل حوزوی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه مدارس علوم و معارف اسلامی(صدرا) در حوزه های آموزشی و تربیتی می توانند سرآمد باشند، گفت: مدارس صدرا پیشرو در تامین منابع انسانی حوزه های علمیه هستند، به طوری که تعداد زیادی از دانش آموزان این مدارس هر ساله جذب مدارس علمیه می شوند.

 مسئول دبیرستان های صدرا لرستان در پایان یادآور شد: باید از ظرفیت اعتقادی و علمی این مدارس برای ورود به حوزه های علمیه به خوبی بهره برداری شود .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha