شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین بر لزوم حضور پررنگ مدیران دستگه های استان در جلسات ستاد اربعین حسینی تاکید کردند.

 به گزارش خبرنگارخبرگزاری «حوزه» از قزوین ،حجت الاسلام عباس نظری، عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های ستاد اربعین حسینی، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امام جواد(ع)، بر بهره گیری بیشتر از آموزه های الهی و قرآنی در زندگی تاکید کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین به لزوم برنامه ریزی جدی در رابطه با اعزام زائرین به مراسم باشکوه و بی نظیر اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: زمان به سرعت در حال گذر است و باید مثل سالهای گذشته با جدیت در این جلسات شرکت نمود و برنامه ریزی انجام داد.

حجت الاسلام نظری کرد: خوشبختانه جلسات منظم ستاد اربعین حسینی به موقع برگزار می شود، ولی چه خوب است که در این ستاد مدیران دستگاهای اجرایی استان حضور داشته باشند تا خروجی و نتایج بهتری داشته باشیم.

وی اظهارکرد: ستاد اربعین حسینی در استان نسبت به سایر استان ها از نظم خوبی برقرار بوده که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام نظری به مسئله آموزش زائرین پرداخت و بیان کرد: این ستاد در ایام ماه محرم سال گذشته جلسات خوب و ارزشمندی با مداحان و هیئت امنای مساجد داشته که امسال نیز جلسات آموزشی در حال برنامه ریزی است.

حجت الاسلام نظری همچنین از اعزام روحانیون به کربلای معلی و مسیرهای منتهی به این شهر مقدس خبر داد و گفت: خوشبختانه سال گذشته کارگروه یاوران معنوی اربعین حسینی برنامه های فرهنگی فاخر چه در بخش مستند و چه در بخش موکب ها برگزار و به مرحله اجرا درآورد. امسال نیز با هماهنگی  مسئولین بعثه مقام معظم رهبری فعال تر از گذشته عمل خواهد کرد.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: برپایی موکب به هیچ عنوان در اخیتیار این کمیته قرار نداشته و مسئولیت مستقیم موکب ها بر عهده ستاد عتبات عالیات استان قزوین می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha