پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام لطیف صادقی - معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت تعامل و ارتباط مستمر روحانیت با اقشار مختلف مردم تأکید کرد و گفت: هر چه سطح تعامل مردم و روحانیت بیشتر تقویت شود به طور حتم هجمه ها و توطئه های دشمنان نیز بی اثرتر خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران امروز در جمع فعالان تبلیغی مرکز استان با اشاره اهمیت تبلیغ دین در دین، مبلغان دینی را ادامه دهندگان انبیاء و اولیای الهی در جامعه امروز دانست.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که تبلیغ دین اهمیت و ظرافت های خاصی دارد که باید به آن توجه ویژه شود، افزود: باید در تبلیغ دین و ارزش های الهی به ظرافت ها و نکات محوری آن توجه ویژه شود.

حجت الاسلام صادقی همچنین بر ضرورت بهره گیری از ابزارهای روز در تبلیغ دین تاکید کرد و بیان داشت: بهره گیری از ابزارهای کارآمد در تبلیغ دین اثرگذاری آن را دو چندان خواهد کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که در تبلیغ دین باید از همه ظرفیت های موجود بهره گرفت، خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه های گسترده دشمنان علیه دین و ارزش های الهی باید در تبلیغ دین حساسیت بیشتری به خرج داد.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر دشمن همه توان و ظرفیت خود را برای ضربه زدن به دین به کار گرفته است، تصریح کرد: دین زدایی در جامعه اسلامی هدف امروز دشمنان و معاندان انقلاب است.

حجت الاسلام صادقی با بیان این که رسالت امروز روحانیت به طور حتم حساس تر و با اهمیت تر از گذشته است، بیان داشت: هر گونه فرصت سوزی در تبلیغ دین عواقب و خسارت های جبران ناپذیری را برای جامعه اسلامی در پی خواهد داشت.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که امروز دشمن تلاش می کند چهره روحانیت را در جامعه اسلامی خدشه دار کند، افزود: در همین راستا تبلیغات دروغین و غیر واقعی هر روز در فضاهای مجازی علیه روحانیت به راه می اندازند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که روحانیت باید با عمل، رفتار و اخلاق دینی، خود را به مردم عرضه کند، خاطرنشان کرد: روحانیت باید با روشنگری و آگاهی دادن به جامعه توطئه دشمنان علیه دین و انقلاب را خنثی کند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که جریان های معاند انقلاب اسلامی تلاش می کنند انقلاب و نظام اسلامی را جریانی ناکارآمد و عامل عقب ماندگی ملت ایران معرفی کنند، تصریح کرد: این در حالی است که ایران در سایه انقلاب و نظام اسلامی امروز به یک کشور قدرتمند و اثرگذار در عرصه های مختلف تبدیل شده است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران، از منبر و خطابه به عنوان رسانه ای هزار ساله یاد کرد و گفت: ائمه اطهار(ع) در طول تاریخ نیز با بهره گیری از همین رسانه توانستند دین را از خطر انحراف مصون نگه دارند تا امروز این گونه در اختیار ما قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دشمنان به خوبی از نقش دین در رشد و تعالی ملت ایران با خبر هستند، خاطرنشان کرد: به همین دلیل امروز مهم ترین رکن سرمایه گذاری و برنامه ریزی نظام سلطه از بین بردن هویت دینی و انقلابی ملت ایران است.

حجت الاسلام صادقی بر ضرورت تعامل و ارتباط مستمر روحانیت با اقشار مختلف مردم تأکید کرد و گفت: هر چه سطح تعامل مردم و روحانیت بیشتر تقویت شود به طور حتم هجمه ها و توطئه های دشمنان نیز بی اثرتر خواهد بود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که امروز دین و ارزش های الهی در جامعه اسلامی مظلوم واقع شده، خاطرنشان کرد: همه بخش های دینی و فرهنگی کشور باید از همه ظرفیت های به وجود آمده در جهت رشد و گسترش ارزش های دینی در جامعه بهره گیرند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مردم همواره دین و معارف الهی را روحانیت آموخته اند، تصریح کرد: اگر نقش آفرینی روحانیت در ادوار مخلتف تاریخ نبود امروز، دشمنان بر ما مسلط شده بودند. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha