جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون فرهنگی اوقاف مازندران

حجت الاسلام قربانی با اشاره به این که اهل بیت(ع) عزت و عظمت را برای جامعه شیعی به وجود آورده اند، گفت: امروز ملت ایران در سایه فرهنگ اهل بیت(ع) به کشوری تعیین کننده و اثرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام  مسعود قربانی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران شنبه شب در مراسمی که به مناسبت سالروز شهادت امام جواد(ع) در امامزاده عباس(ع) ساری برگزار شد با تسلیت سالروز شهادت امام جواد(ع) بر ضرورت بهره گیری از سیره علمی و عملی ائمه اطهار(ع) در زندگی تأکید کرد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که ائمه اطهار(ع) راه صحیح زیستن را به ما نشان داده اند، افزود: سعادت و رستگاری همه ما در حرکت در مسیری است که اهل بیت(ع) مشخص کرده اند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که ائمه معصومین(ع) هیچ گاه در برابر ظلم و جور حکام ستمگر زمان خود سکوت نکردند، بیان داشت: ائمه اطهار(ع) با مجاهدت و از خودگذشتگی پیام الهی را به مردم انتقال دادند.

حجت الاسلام قربانی با بیان این که امروز ما نیز در برخورد با دشمنان و بدخواهان دین نیز با همان راه اهل بیت(ع) را ادامه دهیم، خاطرنشان کرد: امروز ملت ایران در ظلم ستیزی و استکبار ستیزی پیرو راه اهل بیت(ع) هستند

وی با اشاره به این که متأسفانه امروز جامعه اسلامی آن طور که شایسته است راه اهل بیت(ع) را ادامه نمی دهد، تصریح کرد: دوری از اهل بیت(ع) زمینه ساز انحراف و تباهی در جامعه اسلامی خواهد شد.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان این که متأسفانه کسانی که خود را خادم الحرمین شریفین می دانند امروز دستانشان به خون کودکان یمنی آغشته است، خاطرنشان کرد: این حکام ستمگر زمان به طور حتم سرنوشتی شوم در انتظار آنها خواهد بود.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به این که خداوند متعال در قرآن در خصوص نابودی ستمگران و حاکمان ظالم وعده داده، تصریح کرد: حتم بدانید که عاقبت آل سعود جنایت کار همچون دیگر دیکتاتورهای منطقه خواهد بود.

وی با بیان این که آل سعود خائن در سایه حمایت های آمریکا و دیگر کشورهای غربی دست به جنایت های آشکار در یمن می زند، خاطرنشان کرد: آمریکا که خود را مدافع حقوق انسان ها می داند با فروش تسلیحات نظامی به سعودی ها و چراغ سبز به آنها زمینه را برای کشتار مردم و کودکان بی گناه یمن فراهم کرده است.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به این که آه مظلوم دامن این حکام ستمگر را خواهد گرفت و به زودی باید منتظر سقوط و تباهی این حاکمان ستمگر باشیم، تصریح کرد: کشورهای اسلامی باید تکلیف خود را با آل سعود جنایت کار مشخص کنند.

حجت الاسلام قربانی با بیان این که امروز آل سعود مایه ننگ جهان است، خاطرنشان کرد: این کشور با درآمدهای هنگفت ناشی از فروش نفت دست به اقدامات جنون آمیز در منطقه و سایر نقاط جهان می زند.

وی با اشاره به این که کشورهای مسلمان منطقه باید به سکوت خود در برابر جنایت های آل سعود در یمن پایان دهند، تصریح کرد: امت اسلامی باید بدانند امروز برای برون رفت از این بحران ها و مشکلات به وجود آمده راهی جز تمسک به قرآن و اهل بیت(ع) ندارند.

معاون فرهنگی اوقاف وامور خیریه مازندران با بیان این که امروز تنها ایران اسلامی مدافع فرهنگ قرآن و اهل بیت(ع) در جامعه است، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی کشورها تنها شعار پیروی از قرآن و اهل بیت(ع) را سر می دهند و در عمل خلاف جهت این رکن مهم گام بر می دارند.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به این که اهل بیت(ع) عزت و عظمت را برای جامعه شیعی به وجود آورده اند، تصریح کرد: امروز ملت ایران در سایه فرهنگ اهل بیت(ع) به کشوری تعیین کننده و اثرگذار در منطقه و جهان تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که کسانی که تصور می کردند اسلام مانع رشد و پیشرفت ملت ها می شود امروز به خوبی می بینند که ملت بزرگ ایران در سایه دین به پیشرفت های خیره کننده ای دست یافته اند، گفت: امروز هیچ قدرتی یارای مقابله با نظام اسلامی نیست و کشورمان این اقتدار مرهون ارزش های الهی می داند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha