جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آسیب های اجتماعی

حوزه/ دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد گفت: در راستای مقابله با آسیب های اجتماعی می توان از سیره شهدا بهره برد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی، دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد شب گذشته در مراسم اولین سالگرد شهادت محسن حججی شهید مدافع حرم و یازده مرزبان شهید مریوان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی پس از سال ها نشان داد که چه دستاوردهای عظیمی با خود همراه داشته است، تصریح کرد: شهید حججی باید به عنوان دستاورد انقلاب اسلامی در همه عرصه‌ها از جمله عرصه اقتصادی و ایستادگی در مقابل استکبار مورد توجه قرار گیرد.

وی به ویژگی های شهید بی سر مدافع حرم اشاره و خاطر نشان کرد: شهید حججی دارای خلوص، ولایت مداری و روحیه انقلابی بود و اکنون این پرچم، در این قرارگاهِ فرهنگی، به دست جوانان سپرده شده است.

حجت الاسلام نجیمی با بیان اینکه شهید حججی مصداق بارز جهاد و کار جهادی است و زندگی او مملو از کار جمعی بود گفت: شهدا در همه ابعاد زندگی فردی و اجتماعی می‌توانند به عنوان الگویی در تمام عرصه ها برای مردم باشند.

دبیر ستاد جبهه فرهنگی مردمی انقلاب اسلامی یزد عنوان کرد: بدون شک با توجه به اینکه امروزه آسیب های اجتماعی به عنوان یک تهدید جدی در بین جوانان کشور در حال بروز و ظهور است می توان با بهره گیری از سیره شهدا و تأسی از رفتار‌های ایشان در راستای پیشگیری از این آسیب ها در سطح جامعه گام برداشت.

وی در پایان با بیان اینکه شهدا می‌توانند در دسترسی به راهبرد‌های فرهنگی و اجتماعی نقش بسیار مهمی را ایفا کنند، اظهار داشت: جامعه به راهبرد‌ها و برنامه‌های دراز مدت فرهنگی نیاز دارد که با توجه به نیاز نسل‌های آینده به معنویات، باید پیوندی مقدس را بین فرهنگ شهادت و معنویت و نسل‌های امروز و آینده ایجاد کنیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha