جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار جمیری

حوزه/ فرمانده سپاه الغدیر استان یزد با تاکید بر اینکه با مطالبه گری به حق مردم باید به سمت توسعه نظام حرکت کنیم، گفت: ما باید مطالبه به حق داشته و در راستای اهداف نظام و اسلام گام برداریم، زیرا همچنان جای کار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سردار فتح الله جمیری، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، شب گذشته در مراسم روز خبرنگار، با اشاره به اینکه هرکسی قدم و قلم می زند باید برای خدا باشد در این صورت می تواند به قرب الهی برسد، گفت: با این کار هدف شخص از انجام امور نیز مقدس می شود و به نوعی حرکت خود را برای خدا انجام می دهد.

وی با تاکید بر اینکه دلیل به ثمر نشستن انقلاب اسلامی، نیت خدایی بود که در آن زمان در بین مسئولان و مردم وجود داشت، خاطرنشان کرد: بدون شک هر کس در کارش خدا را در نظر بگیرد نسبت به همه امور آگاهانه فعالیت می کند.

جمیری، جنگ امروز را در عرصه فضای مجازی عنوان کرد و گفت: در هشت سال جنگ تحمیلی شاهد جنگ سخت با استفاده از ابزارهای سخت بودیم، اما امروزه می بینیم که دشمن بر روی فضای مجازی تمرکز کرده و برنامه ریزی های خود را در این زمینه به پیش می برد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: ما باید برای رسیدن به ارزش ها باید در مسیر اسلام و انقلاب گام برداشته و اهداف عالیه امام(ره) و اسلام را دنبال کنیم.

وی با تاکید بر اینکه با مطالبه گری به حق مردم باید به سمت توسعه نظام حرکت کنیم، گفت: ما باید مطالبه به حق داشته و در راستای اهداف نظام و اسلام گام برداریم، زیرا همچنان جای کار دارد.

جمیری در پایان اظهارداشت: ما در مقابل کسی که در دوردست ترین نقاط کشور تک فرزند خود را به انقلاب تقدیم کرده، مسئول هستیم و باید وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha