جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
گفتگو

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: تبیین و روشنگری از ضرورت های یک جامعه هدفدار است و اگر شبهات برای نسل جوان به خوبی بازگو نشود، خطرناک می باشد ، چرا که امروز دشمنان نسل جوان را مورد اهداف شوم خود قرارداده اند که باید هوشیار باشیم .

حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی در گفتگوی با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، به پشتیبانی ملت از روحانیت پرداخت و بیان کرد: ملت ایران بارها در عرصه های مختلف ثابت کردند با روحانیت عجین هستند، چرا که روحانیت از عوامل تاثیرگذار شیعه است و مردم ایران اسلامی در همه فراز و نشیب های قبل و بعد از انقلاب اسلامی، هیچگاه از این قشر جدا نبوده و نخواهد بود، چرا که بدنه روحانیت با مردم است.

امام جمعه شهرستان تاکستان تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها تلاش کردند بین روحانیت فاصله انداخته و به اهداف شوم خود برسند، ولی خوشبختانه تمام نقشه های آنان به سنگ خورده است.

قوه قضائیه باید قاطعانه عمل نماید

تولیت مدرسه علمیه شهرستان تاکستان به قاطعیت دستگاه قضایی در برخورد با مفسدین اقتصادی در جامعه پرداخت و بیان کرد: باید در نظر داشته باشیم که قوه قضائیه نمی‌تواند در یک مدت خیلی کم پرونده‌ای تشکیل داده و آن را سریع مختومه کرده و به نتیجه برسد، بعضی پرونده‌ها پیچیده است و نیاز به زمان دارد، در حالی که بعضی دیگر از پرونده‌ها و بز‌ه‌های اجتماعی دارای پیچیدگی کمتری است، در این موارد قوه قضائیه خیلی راحت‌تر می‌تواند به نتیجه برسد.

محتکرین غارت گران این ملت هستند

 حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به احتکار برخی از کالاهای ضروری مردم توسط عده ای غارت گر اشاره و بیان کرد: متاسفانه امروز عده ای به عنوان محتکر که در جامعه هستند و غارت گران به این کشور و نظام هستند، میلیاردها تومان مواد غذایی و مورد نیاز مردم شریف ایران اسلامی را احتکار کرده و در این عرصه باید دستگاه قضاییه بدون هیچ گونه اغماضی به داد ملت ایران رسیده و با محتکرین و غارتگران برخورد قانونی نمایند.

هنوز حقوق های نجومی در کشور وجود دارد

امام جمعه شهرستان تاکستان به مسئله حقوق های نجومی در کشور پرداخت و اظهار کرد: یکی دیگر از فشار اقتصادی و معیشتی به مردم همین گرفتن حقوق های نجومی برخی از مدیران و مسئولین در کشور می باشد، چرا که رهبری معظم انقلاب اسلامی به این مسئله بارها تذکر جدی داده اند، ولی متاسفانه در جامعه همچنان این مسئله مشهود است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: هنوز حقوق های نجومی در کشور وجود دارد و مدیرانی هستند که بعد از این هیاهوها که درباره حقوق های نجومی به پا شد، دریافتی های نجومی دارند و کسی هم نیست به آنها ایرادی بگیرد.

مردم در انتخابات مجلس، نمایندگانی اصلح را انتخاب نمایند

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به پس گرفتن امضا وسوال از رئیس جمهور از سوی برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: در مجلس شورای اسلامی انسان های مومن و علاقه مند به انقلاب اسلامی زیاد داریم.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: مجلس شورای اسلامی زمانی با حضور دکتر دیالمه و شهید آیت داشتیم که مقتدرانه از حیثیت نظام جمهوری اسلامی به خوبی دفاع می کردند و امروز همین نمایندگان را مردم انتخاب نمودند، پس باید ملت ایران در انتخابات سال آینده مجلس شورای اسلامی نمایندگانی انقلابی و مدافع آرمان های انقلاب اسلامی و اصلح را وارد خانه ملت نمایند.

 مذاکره با شیطان بزرگ فایده ای برای ملت ایران ندارد

 نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آمریکای جنایتکار همیشه برای ملت ایران جز جنایت و غارت و ضربه زدن چیز دیگری به همراه نداشته و نخواهد داشت و همیشه بدعهدی وی بارها به اثبات رسیده است.

امام جمعه شهرستان تاکستان در پایان در خصوص حوزه های علمیه هم بیان کرد: امیدواریم نظرات خیرخواهانه رهبری معظم انقلاب اسلامی مورد استقبال حوزه های علمیه، طلاب و اساتید عزیز قرار گرفته و تحول شگرفی در این مدارس علمیه ایجاد شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha