جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
خیریه اسلامی کمپین «کوله پشتی» در اوکلاهاما راه اندازی کرد

حوزه/ در کمپین «کوله پشتی» که به منظور جمع آوری لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند راه اندازی شد، سازمان امداد دایره اسلامی آمریکا سالانه بیش از ۵۰ هزار کودک فقیر را با لوازم نو راهی مدرسه کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از ktul، مسلمانان ایالت اوکلاهاما، کمپین «کوله پشتی» به منظور جمع آوری «وسایل مدرسه و لوازم التحریر» برای دانش آموزان نیازمند راه اندازی کردند.

سازمان امداد دایره اسلامی آمریکای شمالی «ایکنا» در ایالت اوکلاهامای آمریکا این هفته 700 کوله پشتی نو به همراه وسایل مدرسه به دانش آموزان نیازمند اهداء می کند. این سازمان ملی در ایالات متحده هر ساله بیش از 50 هزار دانش آموز فقیر را با لوازم التحریر و کوله پشتی نو راهی مدارس می کند.

داوطلبان این مرکز معتقدند که کمک برای تحصیل کودکان نیازمند وظیفه آنان است و بر این باور هستند که راه گریز از فقر تحصیل است.

سلمان علم مدیر دستیار دفتر فناوری این مرکز می گوید: ما باید همان چیزهایی را به برادر نیازمندمان اهداء کنیم که خودمان در قلب مان طلب می کنیم.

وی افزود: به همین جهت نیز هر ساله این کمپین را راه اندازی می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که تمام کودکان وسایل مورد نیاز تحصیل را دارند و با اعتمادبه نفس پا به مدرسه می گذارند.

این سازمان خیریه 50 ساله در آمریکا نه تنها به کودکان مسلمان بلکه به تمام دانش آموزان نیازمند کمک می کند.

شدید بجوا مدیر منطقه ای غرب میانه ایکنای مرکزی می گوید: خداوند همه ما را انسان و بشر می داند که این به معنای تنها مسلمانان نیست. هدف ما نیز همین است و به همین دلیل نیز مردم با ما همکاری می کنند.

وی افزود: این حس فوق العاده ای است. همانطور که گفتم رضایت بخش است، اینکه وظیفه مان را به عنوان یک شهروند و عضوی از جامعه انجام می دهیم.

به گفته مرکز ملی کودکان در فقر، هم اکنون از هر 5 کودک در ایالات متحده، یک نفر در فقر به سر می برند.

گفتنی است این کمپین بخشی از کمپین ملی «بازگشت به مدرسه» می باشد که در 35 ایالت آمریکا و پورتو ریکو به مدت 30 روز برگزار خواهد شد. سال گذشته این گروه موفق شد 27 هزار کوله پشتی و لوازم التحریر برای کودکان آماده کند که امسال این رقم تقریبا دو برابر شد. آن ها می گویند از سال 2009 تاکنون به بیش از 150 هزار کودک نیازمند کمک رسانی کرده اند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha