جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
دومین دوره تربیت مربی معارف عالی نماز

حوزه/ حجت‌الاسلام تهرانی از برگزاری و آغاز ثبت نام دومین دوره «تربیت مدرس معارف عالی نماز» ویژه طلاب و دانش‌آموختگان این مؤسسه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت‌الاسلام‌ حسین تهرانی عنوان کرد: دومین دوره تربیت مربی معارف عالی نماز از سوی اداره دانش آموختگان معاونت فرهنگی تبلیغی جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها و با همکاری ستاد اقامه نماز استان قم و مرکز تخصصی نماز برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی تبلیغی اظهار داشت: به لطف حق و با همت اداره دانش‌آموختگان، نخستین دوره تربیت مربی معارف عالی نماز با حضور بیش از ۸۰ نفر از مبلغان و فارغ‌التحصیلان جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها در اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۷ به اتمام رسید و ترم دوم این دوره، همزمان با سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌ تهرانی افزود: با توجه به استقبال و تقاضای بانوان طلبه و فارغ‌التحصیلان، دومین دوره تربیت مربی معارف عالی نماز از سوی اداره دانش‌آموختگان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: تسلط بر مباحث تخصصی نماز، اعطای گواهینامه از مرکز تخصصی نماز تحت نظارت حجت‌الاسلام‌والمسلمین قرائتی و معرفی شرکت‌کنندگان در دوره به عنوان مربی نماز به مراکز متقاضی بعد از گذراندن مراحل ارزیابی در پایان دوره از جمله مزایای این دوره است.

معاون فرهنگی تبلیغی، زمان ثبت نام در این دوره را از ۲۲ تا ۳۰ مردادماه عنوان کرد و گفت: برنامه کلاس‌های دوره تربیت مربی نماز اعلام می‌شود تا علاقه‌مندان از موضوعات دوره و روزها و ساعات برگزاری کلاس‌ها مطلع شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۲۵۳۲۱۱۲۴۳۷تماس بگیرید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha