جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عزاداری شهادت جوادالائمه(ع) در دفتر آیت الله فاضل لنکرانی- تهران

حوزه/ مراسم عزاداری سالروز شهادت حضرت جوادالائمه(ع)، با حضور آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تهران، مراسم عزاداری سالروز شهادت پیشوای نهم شیعیان حضرت جوادالائمه(ع)، شامگاه یکشنبه در دفتر آیت الله العظمی فاضل لنکرانی(ره)، در تهران برگزار شد.

در این مراسم که آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و جمعی از علما، اساتید و طلاب حضور داشتند، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالحسنی، از فضلای حوزه طی سخنانی اهل بیت(ع) را مظهر رحمت خداوند دانست و اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) معدن رحمت الهی هستند و بدون رابطه با این منبع نورانی، رشد و هدایت برای انسان حاصل نمی‌شود.

                          

سخنران مراسم، با بیان این که ارتباط با عترت لازمه بهره‌مندی از قرآن کریم است، افزود: حضرات معصومین با علم الهی و رحمت خاصه پرودگار حلقه وصل امت با نبوت و امامت هستند و اگر اهل بیت عظیم الشان نبودند، بشریت از رحمت پروردگار محروم می‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین ابوالحسنی در پایان با یادآوری آیاتی از قرآن کریم در باره علم انبیاء، گفت: روایات بسیاری در تایید علم الهی اهل بیت علیه السلام وارد شده است، بنا بر این راه برون رفت جامعه از خطرات و مشکلات اعتقادی، اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی، حرکت  در مسیر و هدف اهل بیت(ع)است، زیرا کلام ایشان همان سخن خدا است.

در این مراسم همچنین ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت، در سوگ حضرت جوادالائمه(ع) مرثیه سرایی کردند.

انتهای پیام

                           

                             

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha