پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
یادواره «شهدای امنیت پایدار»

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: یکی از برنامه های بلندمدت دشمنان، تلاش برای جدایی دین از سیاست است و با این کار می خواهند نقش و وجود خداوند را در افکار مردم کم رنگ و حتی حذف کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، یادواره «شهدای امنیت پایدار»، شامگاه دیروز در شهرستان کامیاران با حضور نماینده ولی فقیه در استان کردستان، روحانیون، طلاب و ... برگزار شد.

در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی اظهار کرد: انقلاب اسلامی در طول 4 دهه از عمر پر برکت خود همواه در مقابل زیاده خواهی های استکبار و دشمنان ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) در طول عمر 40 ساله اش به دنبال زنده نگه داشتن اسلام واقعی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی عنوان کرد: امروز دشمنان این مملکت و اسلام با تمام قوا به جنگ اسلام و دین محمدی آمده اند و از هر طریقی به دنبال منزوی کردن کشورهای مسلمان و مخالف استکبار هستند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه توطئه های دشمنان برای تضعیف اسلام کم نیستند، گفت: یکی از برنامه های بلندمدت دشمنان؛ تلاش برای جدایی دین از سیاست است و با این کار می خواهند نقش و وجود خداوند را در افکار مردم کم رنگ و حتی حذف کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان ادامه داد: آمریکا با خروج از برجام نشان داد که هیچ اعتقادی به پیمان نامه ها و عهدنامه ها ندارد و با این کار خود در تلاش بود که نظام جمهوری اسلامی را منزوی کند که به حول قوه الهی قضیه بالعکس گردید و خود آمریکا و رئیس جمهورش در نظر کشورهای اروپایی منزوی شده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار کرد: اقتدار و صلابت امروزه ایران اسلامی معلول خون شهدا و ایثارگری های جوانان این مرز و بوم است.

وی در ادامه با اشاره به وجود برخی مشکلات اقتصادی در کشور، گفت: وجود این گونه مشکلات در انقلاب ها امری طبیعی است و بی شک از آن عبور خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: شک نداشته باشید کسانی که باعث اختلال در اقتصاد و معیشت مردم شده اند، به زودی مجازات خواهند شد و افراد نالایق و ناکارآمد از ساختار انقلاب حذف خواهند شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha