پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
دیدار

حوزه/ مدیر کل جدید صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: شبکه استانی مرکز قزوین و همکاران بخش های مختلف صدا و سیما آمادگی همکاری با حوزه های علمیه به ویژه علمیه قزوین را داشته و می توانیم از نظرات خوب و راهگشای اساتید و بزرگان در برنامه سازی استفاده کنیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، سعید انبارلویی در دیدار با مدیر حوزه علمیه استان قزوین، ضمن قدردانی از همکاریی خوب این نهاد با مجموعه صدا وسیمای مرکز قزوین گفت: در سالهای اخیر کارشناسان حوزه علمیه قزوین با حضور در برنامه های معارفی و مناسبتی، نقش ارزشمندی در عرصه ت.وسعه فرهنگ دینی داشته اند که باید این حضور با دعوت از روحانیون خوش فکر و نخبه بیش از پیش تقویت شود.

مدیر کل جدید صدا وسیمای مرکز قزوین خاطرنشان کرد: صدا و سیما نقش بسیار مهم و اثرگذاری در ترویج فرهنگ اسلامی دارد و امسال نیز با توجه به برگزاری کنگره 3000 شهید استان قزوین و همچنین چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، برنامه های مختلفی در دست تهیه و برنامه ریزی است.

وی در رابطه با پخش برنامه هایی با موضوع عفاف وحجاب، بیان کرد: رهبری معظم انقلاب اسلامی سال ها قبل به موضوع تهاجم و شبیخون فرهنگی را گوشزد فرمودند، لذا باید در این زمینه برنامه های خوبی با همکاری کارشناسان حوزوی تولید و پخش شود.

انبارلویی عنوان کرد: شبکه استانی مرکز قزوین و  همکاران بخش های مختلف صدا و سیما آمادگی همکاری با حوزه های علمیه به ویژه علمیه قزوین را داشته و می توانیم از نظرات خوب و راهگشای اساتید و بزرگان در برنامه سازی استفاده کنیم.

در  این دیدار همچنین حجت الاسلام احمدی، از تهیه کنندگان برنامه های صدا و سیما در خصوص برنامه ریزی برای تولید برنامه های معارفی با همکاری حوزه علمیه قزوین مطالبی ارائه داد.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha