چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام نظری

حوزه/ معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین از شرکت ۷۷۰۰ نفر در برنامه های طرح اوقات فراغت اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین برای نوجوانان وجوانان خبرداد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری امروز در مراسم اختتامیه طرح اوقات فراغت برای نوجوانان و جوانان، گفت: امسال با همکاری خوب حوزه علمیه قزوین در ایام تعطیلات تابستان برنامه های مختلف بصیرتی، آموزشی، سبک زندگی اسلامی برگزاری بوستان های معرفت، جلسات مشاوره خانواده، برنامه های تفسیر قرآن و نهج البلاغه و اردوی زیارتی به شهرهای مقدس قم و مشهد و همچنین برگزاری جشنواره های ورزشی در کلیه شهرها و روستاهای استان به خوبی برگزار شد.

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: امروز نسل نوجوان و جوان ما تشنه فرهنگ ناب اسلامی بوده و نباید اجازه دهیم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی این فرهنگ اصیل را از فرزندان ما بگیرند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین خاطرنشان کرد: یکی از راهکارهایی که می تواند هم به کودک و نوجوان و هم به والدین آنها در تعیین نحوه گذراندن اوقات فراغت کمک زیادی کند، نظرخواهی از آنهاست، اینکه از فرزند خود سوال کنیم به چه چیزهایی علاقه مند هستند و دوست دارند در چه کلاس هایی شرکت کنند، همچنین والدین را از تصمیم گیری تحمیلی و اجباری برای فرزندانشان دور سازیم.

حجت الاسلام نظری تصریح کرد: باید توجه نماییم که اوقات فراغت تنها برگزاری کلاس های آموزشی نیست، بلکه باید فضایی فراهم شود تا کودکان، نوجوانان و جوانان در کلاس مورد علاقه خود شرکت کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: اوقات فراغت فرصتی برای تمرین مهارت های زندگی است؛ زیرا دانش آموزان در طول سال تحصیلی سرگرم درس، مشق و کتاب بودند، برگزاری این کلاس ها می تواند در روحیه آنها تاثیر به سزایی داشته باشد.

وی اظهار کرد: متولیان برگزاری کلاس های اوقات فراغت باید در طرح ها و برنامه های تابستانی خود، فرهنگ کار و مهارت را زنده کنند تا در آینده افرادی توانمند به جامعه تحویل دهند.

یادآوری می شود در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از آثار فعالیتهای نوجوانان وجوانان در ایام تعطیلات تابستان در معرض دید عموم قرار داده شد

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha