جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بانوان

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر از برگزاری کارگاه سبک زندگی اسلامی با حضور مبلغان، برای بانوان این شهرستان خبر داد .

فرشته شاهوردی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد، با اشاره به اینکه شرکت در کارگاه سبک زندگی اسلامی برای عموم بانوان آزاد است، گفت: این کارگاه با هدف ارتقاء سطح دانش مهارت های زندگی برای دختران در حال برگزاری است.

وی با اشاره به اینکه ارائه مهارت های زندگی و آموزش های اسلامی برای دختران در آستانه ازدواج ضروری است، بیان داشت: در این کارگاه مبلغان ملاک های انتخاب آگاهانه و شرایط ازواج موفق را برای دختران تشریح و تبیین می کنند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با اشاره به اینکه برگزاری کارگاه مهارت های همسرداری و تربیت فرزند نیز ویژه همسران و ماردان با ارائه آموزش های مهارت دینی و تربیتی برگزار می شود، خاطرنشان کرد: در این کارگاه شرکت کنندگان اصول و روابط اسلامی و دینی با همسر و همچنین راهکارهای اصولی برای تربیت اسلامی فرزندان را آموزش می بینند.

شاهوردی در پایان با اشاره با اهمیت و ضرورت حضور مبلغان و برگزاری کارگاه های ویژه برای مخاطبان، گفت: امید می رود با برگزاری کارگاه های مهارتی شاهد گسترش و تعمیق آموزه های دینی در بین خانواده ها باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha