پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، علما را سنگربانان وحدت و برادری خواند و گفت: اسلام دین تعصب و تبعیض نیست و برای تمام زوایای زندگی انسان‌ها و موجودات برنامه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، ماموستا فایق رستمی، ظهر امروز در «همایش تقریب مذاهب اسلامی، فرصت‌ها و چشم‌انداز آینده» که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور، در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم که برگزاری چنین همایش هایی باعث وحدت و انسجام بیشتر در جهان اسلام شود.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: امروز دشمنان اسلام در منطقه حمام خون به راه انداخته و با توطئه و تطمیع برخی از فریب خوردگان، اقدام به ایجاد گروه های تروریستی به نام اسلام نموده اند، لذا باید در این برهه تاریخی هوشیاری خود را حفظ کنیم.

این عالم اهل سنت استان کردستان افزود: به جرأت می گوییم که دیگر زمان خون ریزی و آشوب در جهان اسلام به سرآمده است و این امر برای هیچ کسی قابل قبول و پذیرش نیست.

ماموستا رستمی ادامه داد: اسلام دین رحمت و کرامت است و برای تمام موجودات کرامت قائل است، ولی دشمنان عکس این قضیه را در دنیا تبلیغ می کنند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: اگر امروز می بینیم که در برخی از کشورهای اسلامی جنگ و درگیری وجود دارد اینها همه نشات گرفته از عدم وحدت در جهان اسلام است، لذا وحدت و برادری لازمه امروزی کشورهای اسلامی است.

وی بیان داشت: امروز نقش علمای دینی از هر زمان دیگری مهمتر است، در همین استان کردستان، اگر شاهد نقش آفرینی علمای دینی نبودیم، بی شک شاهد دسیسه های دشمنان بودیم.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: عالمان دینی در جهان اسلام به مانند سنگربانان وحدت و برادری شناخته می شوند، زیرا همه ما مسلمان و دارای یک پیامبر و یک دین مشترک هستیم.

ماموستا رستمی تصریح کرد: اسلام دین تعصب و تبعیض نیست و برای تمام زوایای زندگی انسان‌ها و موجودات برنامه دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha