جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
شجاعی

حوزه/ رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: فعالیت های آموزشی، پژوهشی و ترویجی ابلاغی از میزهای تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی، در فرصتی برابر به گروه ها و تشکل های طلبگی واگذار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، مجید شجاعی، صبح امروز در جمع خبرنگاران با منحصر به فرد خواندن طرح واگذاری فعالیت قطب های فرهنگی دفتر تبلیغات اسلامی به تشکل های طلبگی، اظهار کرد: طرح های پنج واحد آموزش، پژوهش، تبلیغ، هنری و پاسخگویی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، بعد از تصویب در شورای معاونان از طریق شبکه های اجتماعی علی السویه و به صورت عمومی در دسترس همه گروه ها و تشکل های طلبگی قرار گرفت.

وی با اشاره به برگزاری جلسه توجیهی برای آشنایی با طرح ها گفت: در این جلسه مسئول هر واحد طرح های اختصاصی خود را توضیح و در پایان نکات حقوقی واگذاری طرح ها تبیین شد و بعد از آن در یک بازه زمانی 10 روزه طرحنامه ها در پایگاه اینترنتی مرسلات به نشانی www.Morsalat.ir ثبت شد.

شجاعی تصریح کرد: در ادامه گروه ها و تشکل های طلبگی در جلسه ای که با حضور اعضای شورای پذیرش برگزار شد، به تبیین محور تخصصی فعالیت گروه و همچنین سوابق و توانمندی گروه خود پرداخته و در ادامه دفاعیات خود را از طرح های ارسالی بیان کردند.

وی، یکی از وظایف اصلی شورای پذیرش را توازن در واگذاری فعالیت به گروه ها عنوان کرد و گفت: به دلیل اینکه یک طرح ممکن بود چند متقاضی داشته باشد، با توجه به اطلاعات واصله و دفاعیات در حضور مسؤلین هربخش، انتخاب گروه برای آن فعالیت انجام شد.

رئیس اداره فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان از دریافت 192 طرح که فراتر از پیش بینی و انتظار بود خبر داد و گفت: بعد از بررسی تخصصی تعداد 61 طرح از 41 گروه مورد پذیرش قرار گرفته و برای انعقاد قرارداد به بخش مربوطه ابلاغ شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha