چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام عبادی مجلس

حوزه/ حجت الاسلام عبادی حضور مفسدان اقتصادی در جامعه و ضرر آنها برای کشور را از شرارت های آمریکا بدتر عنوان کرد و گفت: قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی مماشات به خرج ندهد و هرچه سریعتر و با عدالت به پرونده ها رسیدگی و با مفسدین برخورد قاطعانه صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بیرجند، حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی، نماینده مردم بیرجند درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته در جمع نمازگزاران مسجد چهارده معصوم(ع) بیرجند با بیان اینکه صاحب اصلی این انقلاب امام زمان(عج) است، گفت: اگر مقام معظم رهبری می فرمایند که بدن ترامپ را هم مثل ریگان مار و مور خواهند خورد و انقلاب اسلامی محکم تر از گدشته به کار خود ادامه خواهد داد، این سخنان شعار نیست بلکه حساب شده است.

وی با اشاره به مفاسد اقتصادی کشور و لزوم برخورد قاطعانه قوه قضائیه با این مفاسد، افزود: تاکنون با اژدهای هفت سر فساد به خوبی مبارزه نشده، باید با مفاسد اقتصادی مبارزه جدی صورت گیرد.

امام جمعه موقت بیرجند تاکید کرد: امید است که قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی مماشات به خرج ندهد و هرچه سریعتر و با عدالت به پرونده ها رسیدگی و با مفسدین برخورد قاطعانه صورت گیرد.

حجت الاسلام عبادی حضور مفسدان اقتصادی در جامعه و ضرر آنها برای کشور را از ضرر شرارت های آمریکا بدتر عنوان کرد و گفت: یک مفسد اقتصادی یک جامعه را خراب می کند، لذا باید قاطعانه برخورد شود.

وی بر لزوم شفاف سازی دارایی نمایندگان مجلس و وزرا تاکید کرد و گفت: این می تواند اقدامی بسیار خوب و شفاف بخش برای جامعه باشد؛ اما با وجود اینکه تاکنون تذکر داده ایم که نمایندگان مجلس و وزرا دارایی خود را اعلام کنند، عملی نشده است.

امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه امیدواریم شاهد اعدام و حبس ابد برخی از مفسدان فی الارض باشیم که البته تحرکاتی در قوه قضاییه ایجاد شده، افزود: بنده به عنوان نماینده مردم از روند مبارزه با مفسدان اقتصادی رضایت ندارم.

حجت الاسلام عبادی اظهار کرد: بیش از آنچه در خصوص مفسدان اقتصادی مبارزه شود از آن صحبت می شود.

انتهای پیام/ ش

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha