جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام نوروزی

حوزه/ معاون آموزش حوزه علمیه استان قزوین از تحصیل ۱۰۰۰ طلبه در۷ مدرسه استان خبرداد و سوم شهریور را زمان آغاز سال تحصیلی جدید اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام رسول نوروزی، صبح امروز در جمع معاونین آموزش مدارس علمیه استان قزوین، سوم شهریور را زمان آغاز سال تحصیلی جدید طلاب مدارس علمیه استان اعلام کرد.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: در حال حاضر 1000 طلبه از پایه اول تا دهم در 7 مدرسه علمیه استان مشغول تحصیل  دروس حوزوی هستند و 70 استاد نیز در این مدارس کرسی تدریس دارند.

وی بیان کرد: طلاب جدید باید از بهترین فرصتها استفاده نموده ،  با جدیت کامل و با توکل به خدای متعال و استمداد از ضوابط مدرسه سال تحصیلی جدید را به بهترین نحو آغاز کنند.

حجت الاسلام نوروزی ادامه داد: معاونان آموزش مدارس باید با برنامه ریزی آموزشی بتوانند با طلاب و اساتید ارتباط صمیمانه ای داشته و نسبت به موارد قانونی تحصیلی و آموزشی و همچنین برگزاری آزمون های کتبی و شفاهی، ثبت نمرات، برگزاری جلسات علمی و تنظیم برنامه درسی طلاب و اساتید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه قزوین به برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در مدارس علمیه که مورد تاکید همیشگی رهبری معظم انقلاب اسلامی است، اشاره و بیان کرد: یکی از ضروریات حوزه علمیه توجه به مسئله کرسی های آزاد اندیشی است، در این راستا اساتید صاحب نظر باید در این عرصه مهم به خوبی پیشگام شوند و جلسات و نشست های علمی در موضوعات مختلف و با توجه به نیازهای جامعه تشکیل دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha