سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
نشست «مشارکت فعالان در سلامت اجتماعی مسلمانان» در لوس آنجلس برگزار شد

حوزه/ در نشستی با موضوع سلامت بداشتی جامعه اسلامی آمریکا، که با حضور ۱۴ تن از شخصیت های برجسته اسلامی در درمانگاه انجمن پزشکی مسلمانان لس‌آنجلس برگزار شد، بر سرمایه گذاری بر روی تقویت بهداشتی مسلمانان آمریکا تاکید شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از newswis، فعالان جامعه اسلامی از سرتاسر آمریکا با شرکت در نشستی در شهر لوس آنجس در ایالت کالیفرنیا، به بررسی مسئله بهداشت و سلامت در اجتماع اسلامی پرداختند.

در این نشست با عنوان «مشارکت فعالان مسلمان در تحقیقات بهداشتی درمانی اجتماع اسلامی» که در درمانگاه انجمن پزشکی مسلمانان لس‌آنجلس با نام اختصاری «امت» برگزار شد، 14 شخصیت شناخته شده جامعه اسلامی حضور داشتند. این گردهمایی شامل کارگاه های آموزشی دو روزه و گردهمایی در سالن شهرداری بود.

این نشست بر روی نیازهای بهداشتی مسلمانان و تحقیقات درمانی مبتنی بر جامعه اسلامی متمرکز بود و هدف آن مشارکت سرمایه داران در جامعه اسلامی در تعیین اولویت های پژوهشی برای ارتقاء سلامتی در میان مسلمانان اعلام شد.

همکاران این پروژه را فعالانی از درمانگاه «امت» در کالیفرنیا، بنیاد وایت استاون در میشیگان و انجمن رایگان ووری در ایلینوی تشکیل می دادند که هر یک گروه هایی برای سرمایه گذاری در برنامه سلامت مسلمانان آمریکا ارائه ارائه دادند.

قرار است در طی یک سال و نیم آینده، مشارکت کنندگان در این طرح به منظور توسعه دانش، مهارت ها و شبکه هایی برای تعامل موثر در مراکز درمانی و تحقیقات مرتبط با جامعه اسلامی آمریکا همکاری داشته باشند.

علاوه بر این، آن ها از طریق مشارکت در وبینارها و بحث های گروهی تسهیل شده، با استفاده از رویکردهای مبتنی بر داده ها و اطلاعات، مشکلات و معضلات مربوط به سلامت جامعه اسلامی را تجزیه و تحلیل کرده و بهترین راهبردها و روش ها را برای مقابله با این مشکلات در پیش خواهند گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha