جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۱

حوزه/ مدیر حوزه علمیه ایلام گفت: پیامبر اکرم(ص) توجه ویژه ای به اقشار آسیب پذیر جامعه داشته‌اند و افراد تحت پوشش کمیته امداد از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند ، لذا همکار با کمیته امداد یک تکلیف بسیار مهم برای روحانیت می باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام والمسلمین وعد مرادبیگی در دیدار با مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام گفت: پیامبر اکرم(ص) توجه ویژه ای به اقشار آسیب پذیر جامعه داشته‌اند و افراد تحت پوشش کمیته امداد از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند، لذا همکار با کمیته امداد  یک تکلیف بسیار مهم برای  روحانیت می باشد.

مدیر حوزه حوزه علمیه ایلام با بیان اینکه از زمان ریاست آقای فتاح طرح های بسیاری در کمیته امداد اجرا شده و یکی از طرح‌های ماندگار طرح محسنین بود که بسیار موفق آمیز در سطح جامعه بوده، افزود: برنامه های فرهنگی و دینی با همکاری کمیته امداد و حوزه علمیه و با استفاده از ظرفیت های این دو نهاد انقلابی در استان بخصوص مناطق محروم اجرا گردد.

حجت الاسلام والمسلمین مرادبیگی گفت: حوزه در راستای حمایت از خانواده‌های طلاب، کلاس‌های آموزشی برای ایجاد اشتغال و کار آفرینی برگزار کند و در برگزاری این طرح از باید از تجربیات کمیته امداد استان استفاده کنیم.

اجرای طرح های فرهنگی در مناطق محروم

ضیاء رضایی، مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ‌کمیته امداد را وابسته به حوزه علمیه می دانیم و این نهاد انقلابی نیاز به همکاری ویژه ائمه جمعه، روحانیت و حوزویان دارد.

وی افزود: به لطف همکاری‌های کمیته امداد و ائمه جمعه و حوزویان، در سال گذشته پرداختی مردم استان در بخش زکات رشد چشمگیری داشته، لذا باید از ظرفیت های حوزه علمیه برای اجرای طرح های فرهنگی در مناطق محروم بهره‌مند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha