جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ هجدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم

حوزه/ نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی از آمادگی قوه مقننه برای کاهش مشکلات عرصه فرهنگ و هنر و حمایت از هنرمندان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنور، چهارشنبه شب طی سخنانی در مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره فیلم و عکس استان قم که با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان در تالار مرکزی شهر برگزار شد، با بیان این که هنر متعهد زمینه لازم برای درمان بسیاری از مشکلات و معضلات جامعه را فراهم می کند، ابراز داشت: در دنیای کنونی، هنر و رسانه به خصوص فیلم و عکس از جذابیت بالایی برای مخاطب برخوردار است و باید از این ابزارها در جهت شناساندن مشکلات و نقاط ضعف و ارائه راهکار برای حل آن ها بهره ببریم.

وی افزود: چه بسا با زبان تلخ و یا با تولید یک فیلم بهتر بتوان تلخی ها و مشکلات جامعه را نشان داد و اذهان را برای حل و یا کاهش آن ها جهت دهی کرد.

رئیس فراکسیون روحانیت مجلس همچنین با بیان این که قم در زمینه فرهنگ و هنر ظرفیت های بسیار خوب و ارزشمندی دارد، گفت: به لطف الهی استعداد و بهره هوشی جوانان قم به خصوص در عرصه های فرهنگی و هنری بالاست و باید با حمایت از این استعدادها زمینه شکوفایی هر چه بیشتر آن ها در مسیر خدمت به جامعه و نظام و انقلاب فراهم شود.

وی تاکید کرد: با وجود محدودیت هایی که در قم وجود دارد، انصافاً درخشش جوانان هنرمند قمی در جشنواره ها و برنامه های مختلف مایه افتخار است و حقیقتاً معتقدم که باید این استعدادها و توانمندی ها را یاری کرد تا زمینه بروز و ظهور بهتری در عرصه عمل داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنور همچنین با اشاره به آمادگی مجلس شورای اسلامی به منظور کمک به حل مشکلات موجود در عرصه فرهنگ و هنر کشور، ابراز امیدواری کرد: نتیجه و خروجی فعالیت های هنرمندان، موجب رشد و تعالی بهتر جامعه، تقویت معنویت و ایجاد شادابی و نشاط و انگیزه مضاعف در بین مخاطبان شود.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha