جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
رحیم آبفروش

حوزه/ آبفروش گفت: اگر هیأتی ها و مذهبیون این دردها را فریاد نزنند و به داد مردم نرسند قطعا صدای آمریکا و بی بی سی خود را به جای صدای مردم جا می زنند؛ امروز هیئتی ها و پیروان مکتب اهل بیت باید علمدار جریان مطالبه گری باشند؛ این مساله در دقیق ترین موقعیت طرح شده است و کاملا با چهل سالگی انقلاب و ایام محرم تطابق دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»،‌ رحیم آبفروش صبح امروز در مراسم افتتاحیه نهمین همایش هیأت های محوری و برگزیده کشور که در قم در حال برگزاری است، گفت: برگزاری همایش در قصر شیرین با محوریت خدمت گرایی از شیرین ترین برنامه های فرهنگی بود که انجام شد.

وی افزود: پس از ماجرای تلخ زلزله، در لابلای همه تلخی ها، برکات بسیاری نیز با حضور گوهرهای ناب هیأت های فرهنگی به منصه ظهور رسید؛ در این عرصه جوانان هیئتی مناطق مختلف کشور با خدمات مردمی و اجتماعی و عمرانی استثنایی خود از جمله ساخت خانه های روستایی برای مردم زلزله زده باعث شدند که گفتمان «خادمی هیأت خادمین مردم» ثابت شود.

جانشین دبیر جامعه ایمانی مشعر اظهار کرد: اگر می خواهیم که فریاد مطالبه برداریم، پیش از نوکری برای مردم، باید در حوزه خدمات اجتماعی برای آنان گام برداریم؛ اگر این چنین نباشد، حرکات شیک اتوکشیده بی خاصیت محقق می شود و اگر این کار نیز درست دنبال نشود قطعا به انحراف خواهیم رفت؛ به همین خاطر یک اسلوب پیش بینی شده منطقی و درستی با پیشبرد گفتمان خدمت گرایی شکل گرفت.

وی گفت: امروزه شاهد این مسأله هستیم که بچه های هیأت های مرکز در شهرهای مختلف مثل زنجان، آبادان، بندرعباس، اراک و ... بحران ها و آسیب های بزرگ اجتماعی و مردمی را حل و رفع کردند؛ آب رسانی به مردم آبادان، حل و فصل مسائل مرتبط به دی در زنجان، حل مسائل مرتبط به ماهیگیری در بندرعباس و ... توسط همین هیاتی های دردمند انجام شد.

آبفروش یادآور شد: اگر هیئتی ها و مذهبیون این دردها را فریاد نزنند و به داد مردم نرسند قطعا صدای آمریکا و بی بی سی خود را به جای صدای مردم جا می زنند؛ امروز هیاتی ها و پیروان مکتب اهل بیت(ع) باید علمدار جریان مطالبه گری باشند؛ این مساله در دقیق ترین موقعیت طرح شده است و کاملا با چهل سالگی انقلاب و ایام محرم تطابق دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha