چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام جواد بهشتی پور

حوزه/ مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از برگزاری همایش «رسولان کریمه» به همراه آیین غبارروبی ضریح مطهر با حضور اصحاب رسانه در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور طی گفت‌وگویی با اشاره به این که اصحاب رسانه در ترویج معارف فاطمی نقش قابل توجهی را به عهده دارند، اظهار کرد:‌ حرکت منسجم اصحاب رسانه و استفاده از منابع مشخص دینی با تکیه بر ظرفیت‌هایی همانند حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها می‌تواند در تحقق اهداف مورد نظر و رسیدن به افق‌ها مؤثر باشد.

وی از برگزاری همایش رسولان کریمه به منظور تقدیر از خدمات خادمان رسانه‌ای و پاسداشت مقام خبرنگار در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها یاد کرد و افزود: این مراسم به همراه آیین غبارروبی ضریح مطهر با حضور اصحاب رسانه، مدیران عامل خبرگزاری‌ها و نمایندگان رسانه‌های بین‌المللی در حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: همایش رسولان کریمه از ساعت 18:30 دقیقه عصر روز جمعه 26 مردادماه در شبستان نجمه خاتون(س) آغاز می‌شود و با سخنرانی آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر و امام‌جمعه قم تا اذان مغرب ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام بهشتی پور با بیان اینکه خبرنگاران رسانه‌های مختلف به همراه خانواده خود در گردهمایی خادمان رسانه‌ای حرم مطهر بانوی کرامت دعوت شده‌اند، تصریح کرد: حضور برخی از مسئولان مرتبط استانی و ملی و انجام قرعه‌کشی سفر به مشهد و عتبات و عالیات با مشارکت مؤسسه حضرت خدیجه(س) از دیگر بخش‌های این مراسم خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha