پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین برنجکار

حوزه/ عضو هیئت علمی پردیس فارابی دانشگاه تهران گفت: بی شک ارتباط کارآمد صنعت و دانشگاه منجر به توسعه اشتغال در کشور خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا برنجکار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: متاسفانه در برخی زمینه ها ارتباط چندانی میان دانشگاه و بخش صنعت و تولید کشور وجود ندارد که ما باید در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی روی جبران این نقطه ضعف کار کنیم.

وی همچنین با بیان این که دلسوزان دانشگاهی باید با احساس مسئولیت مضاعف وارد عرصه های مهم اقتصادی و علمی شوند، افزود: اگر مراکز علمی و تحقیقاتی کشور با مراکز صنعتی و اجرایی ارتباط خوب و کاربردی برقرار کنند، قطعاً یکی از برکاتش این خواهد بود که آمار بیکاری کاهش یافته و واحدهای صنعتی با کیفیت و راندمان بهتری به فعالیت می پردازند.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان این که ما داخل کشور به لطف الهی ظرفیت های عظیم انسانی و منابع طبیعی در اختیار داریم، گفت: اگر از این ظرفیت های بالقوه به درستی استفاده کنیم و زمینه به فعلیت رسیدن آن ها را فراهم نماییم قطعاً شاهد یک تحول اقتصادی عظیم و جدی در سراسر کشور خواهیم بود و حال آن که متاسفانه برخی از مدیران و مسئولان یا به این مساله اساساً توجه ندارند و یا این که این باور و اعتقاد که ریشه بسیاری از مشکلات در داخل است و نه خارج ، در وجودشان مطرح نیست.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha