پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام والمسلمین واحدی  در چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس عملیه خواهران

حوزه/ مدرسه محوری در حقیقت راهبرد اساسی در نگرش همه مسئولین و مدیران مدارس علمیه است تا بتوانند دانش آموختگان لایق را در حوزه علمیه تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین واحدی پیش از ظهر امروز در چهاردهمین اجلاس سراسری مدیران مدارس عملیه خواهران که در سالن بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) قم، برگزار شد گفت: هدف ازبرگزاری اجلاسیه رفع کاستیها،  رفع نواقص و همفکری برای رشد حوزه علمیه است. 

معاون ارتباطات وامور حوزه های عملیه خواهران افزود: از ویژگی های عمده اجلاسیه، برگزاری کمیسیونها، استفاده از همفکری مدیران و زمینه برای تصمیم سازی به وسیله مدیریت حوزه علمیه خواهران است.  قطعا با برگزاری این اجلاسیه به هدف خود در 11 کمیسیون خواهم رسید.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی اظهار داشت: برای استفاده از حداکثری از هم فکری و تصمیم سازی های مدیران، کمیسیونها در فضای مجازی از یک ماه قبل برگزار شده است. این مسئله باعث هم فکری بهتر و بیشتر مدیران شده است.

معاون ارتباطات وامور حوزه های عملیه خواهران افزود: ازدیگر ویژگی ها، برگزاری 17برخط  در کمیسیونها بود. این برخط ها تبدیل به سند شده و در 11 کمیسیونها به هم فکری گذاشته خواهد شد.

وی  از دیگر ویژگی های این اجلاسیه را  تجلیل وتکریم از خانواده شهدای مدافع حرم  دانست و  افزود: بر اساس روایات اهل بیت(ع) علما، دژ و پایگاه اسلام هستند. این  روایت دلیل بر بزرگی این اجلاسیه است، چون در این اجلاسیه علما و مؤمنین هستند که برای دین شناسی و دفاع ازدین تلاش می کنند.

معاون ارتباطات وامور حوزه های عملیه خواهران با اشاره به راهبرد مدیریت جدید حوزه علمیه خواهران در سال تحصیلی جدید و اجلاسیه گفت: این راهبرد مدرسه محوری است، چون با توجه به مدرسه محوری پایگاهای اسلام به قوت و اقتدار خواهند رسید.

وی عنوان کرد: مدرسه محوری بر آن باور است که تمام توانش را برای ارتقاء و تحول مدارس هزینه کند.

حجت الاسلام والمسلمین واحدی افزود:  مدرسه محوری آغاز کار همه مدیران مدرسه است و تلاش می شود آنچیزی را که پایگاهای فرهنگی اسلام نیاز دارند در رتبه اول باشند.

معاون ارتباطات و امور حوزه های عملیه خواهران افزود: نگاه اول در مدرسه محوری، تربیت علمی جامع اخلاقی، بصیرتی وتمام و شئون صنفی طلبه است.

وی عنوان کرد: مدرسه محوری در حقیقت راهبرد اساسی در نگرش همه مسئولین و مدیران مدارس علمیه است تا بتوانند دانش آموختگان لایق را در حوزه علمیه تربیت کنند.

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha