جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ همایش نقش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی (۲)

حوزه/ مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان خبر داد: در استان کرمان ۱۵ گروه جهادی فعال داریم و در طی یک سال گذشته بیش از هزار روحانی به اردوی جهادی اعزام شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» حجت الاسلام محسن سنجری در پنجمین همایش نفش حوزه انقلابی در ماندگاری انقلاب اسلامی که در سالن همایش جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: برنامه ریزی های خوبی در 5  سال گذشته در حوزه استان کرمان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه سال قبل بیش از 20 مصوبه در قالب 12 کمیسیون داشتیم گفت: از مهمترین کمیسیون ها برگزاری سه همایش 500 نفری در کرمان در راستای بصیرت افزایی و در قالب حوزه انقلابی و نیز  همایش اساتید بسیجی بوده است.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون استان کرمان در خصوص گروه های جهادی خبر داد: در استان کرمان 15 گروه جهادی فعال داریم و در طی یک سال گذشته بیش از هزار روحانی به اردوی جهادی اعزام شده اند که از این تعداد 5 گروه کار های عمرانی و 10 گروه دیگر به رسالت طلبگی خود می پردازند.

وی تصریح کرد: آن حلقه مفقودی که در گروه های جهادی احساس می شود که طلبه مانند بقیه اقشار اعزام می شود و ممکن است خروجی چندانی نداشته باشد مورد بررسی قرار گرفت و در قالب یک پژوهش زیر نظر اساتید نخبه در حال انجام است.

حوزه و بسیج به تمدن سازی نوین اسلامی بپردازند

حجت الاسلام سنجری با بیان اینکه برای هر حوزه علمیه در کرمان در هر فصل یک نشست بصیرتی با حضور اساتید خواهیم داشت افزود: در موضوعات انقلاب اسلامی و راهپیمایی ها برنامه ریزی و جلساتی را برگزار می کنیم.

وی گفت: توقع ما این است که هم بسیج و هم حوزه موضوع تمدن سازی نوین اسلامی را دنبال کنند و به سبک زندگی اسلامی بیشتر بپردازند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha