جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
صهیونیست ها به جان نهال های زیتون فلسطینیان در رام الله افتادند

حوزه/ شهرک نشینان صهیونیستی با حمله به یک باغداری در رام الله، ۷۰ نهال زیتون کاشته شده در بشکه را که متعلق به یک روستایی فلسطینی بود تخریب کرده و از ریشه در آوردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از imemc، شهرک نشینان صهیونیستی 70 نهال زیتون را در نزدیکی رام الله از ریشه درآوردند. شهرک نشینان شبه نظامی اسرائیلی روز شنبه با حمله به یک باغدار ، 70 نهال زیتون متعلق به یک روستایی فلسطینی را در روستای راس کرکر در شهر رام الله واقع در غرب کرانه باختری مرکزی از ریشه درآوردند.

خبرگزاری های فلسطینی اعلام کردند، مهاجمان اسرائیلی به زمین های متعلق به خالد سمهان، درمنطقه شمالی روستا حمله کرده و به نهال های زیتون هم رحم نکردند. بسیاری از این نهال های زیتون داخل بشکه کاشته شده بودند که توسط شهرک نشینان تخریب شدند.

این مهاجمان صهیونیست همچنین بسیاری از درخت های کاشته شده در زمین او را بریدند و شعارنویسی های نژادپرستانه بر روی مخزن  بزرگ سیمانی آب زیرزمینی نوشتند.

در اخباری مشابه، در سحرگاه روز شنبه نیز یک گروه  دیگر از شهرک نشینان غیرقانونی ده ها درخت زیتون متعلق به فلسطینیان را که صاحب آن فردی با نام ناتمی دلدی، در روستای عرابه در جنوب جنین در کرانه باختری بود بریدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha