جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غدیر

حوزه/ مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر گفت: رسانه ها با استفاده از تمام ظرفیت های به میدان بیایند و دِین و تکلیف خود را در حق غدیر ادا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، سید محمد میرآقابابا، مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر، با اعلام این خبر، گفت: برای فراگیرشدن و نهادینه شدن اندیشه غدیر، به مشارکت و حضور جدی، پر رنگ و مستمر همه مردم در گرامیداشت دهه امامت و ولایت نیازمندیم .

وی ادامه داد: با توجه به نقش و تاثیر رسانه ها اعم از دیداری و شنیداری مانند رادیو، تلویزیون، رسانه های مکتوب، فضای مجازی و بخصوص مسئولین فرهنگی و روابط عمومی های سراسر کشور در مدیریت افکار عمومی، نیازمند ورود جدی آنان در عرصه فرهنگی غدیر برای ترویج، توسعه و تعمیق این اندیشه پویا و نجات بخشیم .

میرآقابابا  افزود:  با توجه به تاکیدات فراوان رسول گرامی اسلام (ص) در خصوص امر بسیار مهم غدیر، باید همه مردم با تمام توان در گرامیداشت ایام غدیر اهتمام داشته باشند.

 وی با بیان اینکه ایام غدیر در حقیقت ایام سرور و شادی آل الله علیهم السلام است، اظهار کرد: درخواست ما از رسانه ها این است که با استفاده از تمام ظرفیت های خود به میدان بیایند و دِین و تکلیف خود را در حق غدیر ادا کنند و این ایام را با شکوه و عظمت هرچه کامل تر و تمام تر در سراسر کشور برگزار نمایند .

مدیر روابط عمومی بنیاد بین المللی غدیر با بیان اینکه غدیر یک اندیشه و تفکر است، خاطر نشان کرد: برای تعمیق این اندیشه باید تولیدات رسانه ای پیرامون غدیر افزایش یابد و این مهم جز با مشارکت و حضور مردمی و رسانه های کشور و تمامی دلسوزان اسلام و انقلاب محقق نخواهد شد .

وی در خصوص تولیدات رسانه ای سال جاری ضمن برشمردن برخی از محصولات این بنیاد، از تهیه و تولید ویژه برنامه «ارمغان غدیر» خبر داد و گفت: این ویژه برنامه در 120 قسمت کوتاه 4 الی 5 دقیقه ای با رویکرد معارفی و با موضوع تبیین وطایف و تکالیف دولت و حکومت اسلامی نسبت به دین و دنیای مردم و متقابلا وظایف مردم نسبت به حکوکت اسلامی از منظر امیر مومنان علی علیه السلام ساخته شده است که در طول ۱۰ روز از شبکه های ملی و بین المللی پخش خواهد شد .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha