جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دو بانوی مسلمان استرالیایی تجارت «غذای حلال کودک» راه اندازی کرده اند

حوزه/ دو خواهر مسلمان استرالیایی تجارت غذای کودک را راه انداخته اند و از «محتویات حلال» برای تهیه این غذا استفاده کرده و می گویند که مادران مسلمان در جامعه اسلامی توانایی های زیادی دارند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از sbs، «غذای حلال کودک» با عنوان «حلال بابز» که توسط دو بانوی مسلمان استرالیایی راه اندازی شده است، اخیرا با استقبال جامعه اسلامی این کشور روبرو شده است.

دو خواهر مسلمان استرالیایی که یکی از آن ها پیشینه کار به عنوان سرآشپز رستوران را دارد و هر دو نیز مادر هستند، تجارت غذای کودک را راه انداخته اند که از «محتویات حلال» برای تهیه این غذا استفاده کرده و می گویند مادران مسلمان توانایی های زیادی دارند.

سارا و مریم مناجد می گویند: بازار غذای حلال دارای شکاف قابل توجهی بود و مادرانی که می خواستند غذای آماده حلال و با کیفیت به فرزندان شان بدهند با مشکل مواجه شده بودند.

سارا مناجد می گوید: وقتی زمان آن رسید که می خواستیم کودکان خود را تغذیه کنیم مواد غذایی و محصولاتی که برای کودکان در بازار وجود داشتند نگرانی هایی را در ما به وجود آوردند. ما نمی توانستیم چیزی را پیدا کنیم که واقعا دوست داشته باشیم و با دادن آن به فرزندان مان احساس رضایت به ما دست بدهد.

این دو خواهر مسلمان هنگام غذادادن به کودکان خودشان به این نتیجه رسیدند که تقاضا برای محصولات غذایی کودک حلال به شدت بالا است. به گفته آن ها تجارت «غذای حلال کودک» آن ها هم اکنون در سطح بین المللی توسعه پیدا کرده و کشورهایی مانند بنگلاش، آمریکا و آلمان نسبت به محصولات آن ها علاقه نشان داده اند.

 

گفته می شود طبق آخرین آمارهای رسمی هم اکنون بیش از 600 هزار مسلمان در سرتاسر استرالیا زندگی می کنند و عرضه و تقاضا در بازار حلال این کشور هر روز افزایش می یابد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha