چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 459191
۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
حجت الاسلام فاطمی نسب

حوزه/ مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه قزوین گفت: مرحوم طهماسبی از جمله عالمانی بود که عمر با برکت خود را در راه به ثمر رسیدن اهداف انقلاب، تربیت نیروهای انقلابی و تاثیر گذار به ویژه در حوزه علمیه استان، خدمت به مردم و بیان دغدغه های آنان صرف کرد و تا آخرین نفس در مسیر خود استوار ماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در مراسم اربعین مرحوم حجت الاسلام علی طهماسبی، امام جمعه فقید شهر الوند که در مسجد حضرت رسول اکرم (ص) این شهر برگزار شد، گفت: امام جمعه فقید شهرستان الوند همیشه دغدغه رفع مشکلات مردم را داشتند و مواضع صریح و انقلابی او در جایگاه امامت جمعه و دیگر منابر ‌وعظ و خطابه استان زبانزد عام و خاص بود.

وی ادامه داد: بنده در مدت ده ماه که در جلسات مختلف ائمه جمعه و دیگر همایش ها با مرحوم حجت الاسلام طهماسبی ارتباط نزدیک داشتم، یک عالم ولایتمدار و در خط امام و رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود..

 مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: این روحانی خدوم  عمر خود را در مسیر ترویج و تبیین مبانی و احکام شریعت اسلام، پیگیری امور مردم به ویژه طبقات محروم و آسیب دیده، خدمتگزاری صادقانه و بی منت به جامعه و مردم سپری کرد.

 حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: مرحوم طهماسبی از جمله عالمانی بود که عمر با برکت خود را در راه به ثمر رسیدن اهداف انقلاب اسلامی، تربیت نیروهای انقلابی و تاثیر گذار به ویژه در حوزه علمیه استان قزوین، خدمت به مردم و بیان دغدغه های آنان در تمامی مناصب به ویژه در تریبون با برکت نماز جمعه صرف کرد و تا آخرین نفس در مسیر خود استوار ماند.

 مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: روز رحلت این عالم با بصیرت و انقلابی مصادف با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) بود و اربعین ایشان هم با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) همزمان شد که نشان می دهد در وجود او محبت به ساحت اهل بیت(ع) به خوبی نماینگر بوده است.

وی ضمن قدردانی از حضور اقشار مختلف مردم و نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در تشییع جنازه مرحوم حجت الاسلام طهماسبی، بیان کرد: از همان ساعات اولیه در گذشت مرحوم حجت الاسلام طهماسبی، نماینده محترم ولی فقیه در استان مدام پیگیر برگزاری مراسم این شخصیت انقلابی و حوزوی بودند و حضور بی نظیر و به یادماندنی شما مردم قدرشناس شهرستان الوند نشان داد که قدردان تلاش ها و زحمات این عالم مجاهد بودید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha