جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
افق حوزه

حوزه/ پانصد و شصت و چهارمین شماره هفته نامه "افق حوزه" با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی و به سردبیری رمضانعلی عزیزی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، در جدیدترین شماره هفته نامه "افق حوزهبه سردبیری رمضانعلی عزیزی منتشر شد.

بر اساس این گزارش، در صفحه اول این هفته نامه تیترهایی همچون: «کادرسازی برای نظام، رسالت مهم حوزه انقلابی»، «انتظار نداشته باشیم ولی فقیه طبق خواسته ما موضع بگیرد»، «تشریح فعالیت های معاونت تبلیغ حوزه های علمیه»، «تریبون نمازجمعه فرصتی برای روشنگری به نفع اسلام و مسلمین» و ... به چشم می خورد.

همچنین «انتصاب حجت الاسلام قمی به ریاست سازمان تبلیغات اسلامی»، «پاسخ آیت الله العظمی مکارم شیرازی به نامه وزیر بهداشت در خصوص راه اندازی مؤسسات آموزش طب اسلامی»، «سخنان امام خامنه ای در دیدار هزاران نفر از اقشار مختلف مردم» و «اختتامیه چهارمین دوره طرح گفتمان نخبگان علوم انسانی» از دیگر عناوین منتشر شده در این شماره از افق حوزه است.

همچنین در جدیدترین شماره «افق خانواده» عناوینی چون «سرمایه ای برای خوشبختی»، «18 میلیون ایرانی دچار کم تحرکی هستند»، «گفت‌وگوی بهتر با فرزندان»، «اصرار والدین برای برترین بودن»، «چرا بعضی از کودکان گوشه گیر هستند»، «سیره خوبان»، «جوانان و جامعه موزون» و ... منتشر شده است.

علاقمندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

خاطر نشان می شود هفته نامه افق حوزه ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه است که حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری مدیر مسئول، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته جانشین مدیرمسئول و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیری آن را بر عهده دارند.

 

 

دانلود شماره ۵۶۴ افق حوزه

 

 

دانلود ضمیمه افق خانواده

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha