جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام غلامرضا قندهاری سمنان

حوزه/ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: چهارمین مرحله از سری مسابقات «معیار انقلاب، معمار انقلاب» در سمنان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان، به مناسبت هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان والامقام رجایی و باهنر و همچنین چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مرحله چهارم مسابقه معیار انقلاب، معمار انقلاب برگزار خواهد شد.

حجت‌الاسلام غلامرضا قندهاری با بیان اینکه هدف این مسابقه بیان دستاوردهای چهل‌ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی از زبان مردم است، اظهار داشت: بیان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف باعث می‌شود مردم حرکت رو به جلوی این انقلاب را احساس کرده و به آینده این کشور امیدوار شوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به تلاش دشمن برای کمرنگ کردن دستاوردهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز دشمن در تلاش است به مردم القا کند که انقلاب اسلامی در مدت این چهل سال هیچ کارایی و موفقیتی نداشته است، درصورتی‌که واقعیت‌ها چیز دیگری را نشان می‌دهد و امروز شاهدیم که انقلاب اسلامی پای خود را فراتر از منطقه گذاشته و حرف اول را در معادلات منطقه میزند.

وی افزود: نسل جوان و نوجوان ما آینده‌سازان این سرزمین هستند و این وظیفه ماست که شرایطی را به وجود بیاوریم تا با دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی آشنا شوند و به آن افتخار کنند.

حجت‌الاسلام قندهاری خاطرنشان کرد: آخرین‌مهلت ارسال پاسخنامه تا 8 شهریورماه مصادف با سالروز شهادت شهیدان گرانقدر رجایی و باهنر خواهد بود.

وی گفت: به چهل نفر از برگزیدگان چهل جایزه 1.000.000 ریالی خواهد شد و شرکت برای عموم مردم شریف ایران اسلامی آزاد است.

شرکت‌کنندگان گرامی می‌توانند پاسخنامه‌های خود را به روش‌های ذیل برای ما ارسال نمایند: آدرس سمنان- بلوار شهید اخلاقی - خیابان اقاقیا نبش اقاقیا سوم - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان

ایمیل: semnan@ccoip.ir

نمابر: 33435615-023

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha