جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رونمایی از پوستر، وبگاه و تیزر این همایش علمی پژوهشی اخلاق و رسانه

حوزه/ با حضور دکتر حسین رضی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما از پوستر، وبگاه و تیزر همایش علمی پژوهشی اخلاق و رسانه رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، ظهر امروز در نشست کمیته علمی همایش علمی پژوهشی اخلاق و رسانه با حضور دکتر حسین رضی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما از پوستر، وبگاه و تیزر این همایش رونمایی شد.

فعالان علمی دانشگاه ها و حوزویان در این جلسه حضور داشته با نقطه نظرات خود را برای برگزاری بهتر این همایش بیان کردند.
 

همه پژوهشگران حوزوی و دانشگاهی می توانند در دو بخش رسانه اخلاقی؛ بررسی، تبیین و آسیب‌شناسی رسانه اخلاقی و اخلاق و رسانه؛ بررسی، تبیین و آسیب‌شناسی اخلاق رسانه ای مقاله ارایه دهند.

دکتر علیرضا پویا، رئیس دانشگاه صدا و سیمای قم در این مراسم با اشاره به حضور طلاب حوزه علمیه در عرصه رسانه خاطرنشان کرد: در حال حاضر 300 نفر از طلاب سطح سه حوزه علمیه در رسته های تهیه کنندگی و ادبیات نمایشی در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر بخش قابل توجهی از طلاب فارغ التحصیل از دانشگاه صدا و سیما کارهای عملی داشتند که در رسانه ملی به مرحله پخش رسیده و این  افراد می توانند در ارائه مقاله در این همایش فعالیت ارزنده ای داشته باشند.

در پایان، دکتر حسین رضی، معاون پژوهش، برنامه ریزی و نظارت سازمان صدا و سیما کرسی های نظریه پردازی قبل از همایش را بسیار پرفایده سبب استمرار کار همایش ها دانست و ابراز داشت: افراد فعال در عرصه رسانه باید از دو مقوله علم و تجربه استفاده کنند تا بتوانند به نتیجه برسند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha