جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام نیارکی

حوزه/ دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: برای رسيدگي به پرونده هاي مفاسد و اخلالگران اقتصادی، رئيس قوه قضائيه اذن ويژه ای از رهبر معظم انقلاب گرفتند تا برخوردی قاطع شود و ما نيز تاكيد می كنيم كه برخورد دستگاه قضایی با محتكران قاطعانه خواهد بود.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، گفت: متاسفانه در این وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم تعدادی افراد سودجو مبادرت به احتکار کالاهای ضروری مردم نموده که خوشبختانه با همراهی و همکاری خوب سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان قزوین، سازمان صنعت، معدن و تجارت و دیگر نهادهای امنیتی و قضایی استان، تعدادی از انبارهای کشف و با دستور قضایی توانستیم کالاهای احتکار شده را در بازار به مردم عرضه کنیم.

وی بیان کرد: احتکار از دیدگاه اسلام، مورد غضب خدای متعال است و به احتکار کنندگان هشدار جدی می دهیم که دست از این کار زشت و ناپسند برداشته و خود اجناس احتکار شده را به مردم عرضه نکنند، در غیر این صورت با برخورد قاطع و سخت دستگاه قضایی مواجه خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین تصریح کرد: با فعالیت های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و دستگاه قضایی، احتکارکنندگان شناسایی و با محتکران هیچ گونه تعارفی نخواهیم داشت.

حجت الاسلام صادقی نیارکی اظهارکرد: توقع مردم همواره برخورد جدي و قاطعانه با اين افراد است و سياست دستگاه قضا نيز همين است.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین بیان کرد: برای رسيدگي به پرونده هاي مفاسد و اخلالگران اقتصادی، رئيس قوه قضائيه اذن ويژه ای از رهبر معظم انقلاب گرفتند تا برخوردی قاطع شود و ما نيز تاكيد می كنيم كه برخورد دستگاه قضایی با محتكران قاطعانه خواهد بود.

وی در پایان گفت: مردم با نهادها و دستگاه ها همراهي و همكاري كنند و چنانچه با افرادي مواجه شدند كه دست به احتكار زده اند به دادستان ها، مسئولان و تعزيرات اطلاع بدهند تا به جرائم اين افراد ورود شود و پس از تشكيل پرونده قضايي برخورد قاطعی درباره آنها صورت گيرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha