پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار سردارعبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم

حوزه/ حضرت آیت الله علوی گرگانی خدمت در نیروی انتظامی را مقدس دانستند و گفتند: دشمن قسم خورده، در کمین نظام ولایی و ارزش های انقلابی کشور بوده و بایستی همواره مراقب باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حضرت آیت الله علوی گرگانی در دیدار سردارعبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم، با بیان این که شما از تجربه کافی در مسئولیت فرماندهی در استان های دیگر برخوردار هستید، اظهار داشتند: قم شهر علم، فقاهت، ولایت و مرجعیت بوده و عزیزانی که در قم مسئولیت دارند، بایستی به این مهم توجه داشته باشند.

ایشان با بیان اینکه خدمت در ناجا مقدس است، مسئولیت در استان قم را سنگین و با سایر استان های کشور متفاوت دانستند و تصریح کردند: اینجا مرکز ثقل امام زمان (عج) بوده و چشم دنیا به قم است.

 حضرت آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه مردم دنیا نظام جمهوری اسلامی را نظامی دینی و اسلامی می دانند، گفتند: دشمن قسم خورده، در کمین نظام ولایی و ارزش های انقلابی کشور بوده و بایستی همواره مراقب باشیم و ان شاءالله با قابلیتی که در وجود شماست و از وظایف تان آگاه هستید در ایجاد نظم و انظباط موفق باشید.

معظم له گفتند: سلام اینجانب را خدمت سردار اشتری فرمانده محترم ناجا که شخصی لایق و دلسوز بوده و ایشان و مرحوم پدر بزرگوارشان را شاعر، اهل سخن و مداح اهل بیت(ع) از مدت ها قبل می شناختم، برسانید و ما برای ایشان و همه همکاران شان دعا می کنیم.

سردار  عبدالرضا آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم نیز طی گزارشی گفت: خدمت در قم را توفیق می دانم و همواره مقید به خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حافظ ارزش های انقلاب و رهنودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و مراجع معظم تقلید هستم.

فرمانده انتظامی استان در ادامه با اشاره به فضای معنوی استان قم، ماموریت در این استان را خاص و متفاوت از سایر استان ها دانست و اولویت مأموریت خود را در مبارزه و مقابله با مواد مخدر، مباحث اجتماعی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز و کاهش تصادفات فوتی برشمرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha