جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دوره تربیت مربی روشنک ویژه بانوان

حوزه/ دوره تربیت مربی روشنک ویژه بانوان با رویکردی متفاوت و تدریس اساتید برجسته کشوری از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، دوره تربیت مربی روشنک با رویکردی متفاوت، ویژه بانوان دغدغه‌مند و علاقمند به اشاعه و تبلیغ فرهنگ اسلامی و شیعی، از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود.

این دوره شامل مقدماتی و تخصصی است. سرفصل‌های دوره مقدماتی آن «طرح کلی اندیشه اسلامی» و «روان شناسی رشد» می‌باشد که توسط دو استاد ابویسانی و داوود‌نژاد تدریس می‌شود.

از مزایای این دوره می‌توان به ارائه محتوای تکمیلی دوره، اولویت شرکت در دوره‌های تخصصی، جذب منتخبین دوره جهت اعزام و تبلیغ و پژوهش، دریافت هزینه‌ با اعمال تخفیف و برگزاری دوره مزاج شناسی به صورت رایگان اشاره کرد.

اعطای گواهی معتبر از سازمان تبلیغات اسلامی امتیاز ویژه این دوره است، البته این گواهی پس از اتمام آخرین دوره به متربی تعلق می‌گیرد.

دوره تربیت مربی روشنک شهریور ماه امسال در کانون یاران صالح واقع در بلوار وکیل آباد، نبش سید مرتضی 4 برگزار می‌شود که پرداخت هزینه هر دوره توسط متربی و تعهد کتبی جهت همکاری‌های، شرایط شرکت‌ در دوره است.

گفتنی است، ظرفیت شرکت در دوره تربیت مربی روشنک محدود است؛ علاقه‌مندان برای ثبت نام با شماره ثابت 36050939 تماس گرفته و یا با شماره 09378991814 در پیام رسان ایتا ارتباط برقرار کنید.

313/28

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha