جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 459588
۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۱
سفر آیت الله اعرافی به اردبیل

حوزه/ مدیر حوزه های علمیه کشور وارد استان اردبیل شد و طی سفری دو روزه برنامه های مختلفی با محوریت حوزه های علمیه و مباحث دینی و فرهنگی در این استان خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» به اردبیل، آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور در رأس هیئتی، شب گذشته برای انجام سفری دو روزه وارد استان اردبیل شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و دیگر مسئولان استانی و حوزوی قرار گرفت.

در این سفر برخی از معاونان و مسئولان مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور از جمله آقای سید مصطفی حسینی نژاد، معاون منابع انسانی و پشتیبانی، حجت الاسلام و المسلمین غیبی، بازرس ویژه مدیر حوزه های علمیه و نیز برخی عوامل دبیرخانه دائمی سفرهای استانی مدیر حوزه های علمیه حضور دارند.

                      

پس از ورود مدیر حوزه های علمیه کشور به اردبیل، نشست مشترکی با حضور آیت الله اعرافی، امام جمعه و استاندار اردبیل در خصوص بررسی ظرفیت های گوناگون این استان به خصوص در زمینه تقویت و توسعه زیرساخت های حوزوی و دینی برگزار شد.

گفتنی است، در حال حاضر جلسه آیت الله اعرافی با مسئولان، اساتید و کادر مدارس علمیه حوزه علمیه استان در حال برگزاری است و پس از آن، جلسه شورای هماهنگی نهادهای حوزوی در دفتر حجت الاسلام و المسلمین عاملی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل برگزار می شود.

انتهای پیام

                     

                     

                    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha