سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ همایش «طلایه داران تبلیغ» استان اردبیل

حوزه/ همایش «طلایه داران تبلیغ»، با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در سالن ولایت شهر اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری «حوزه» به اردبیل، حجت الاسلام مهدی ستوده، پیش از ظهر امروز طی سخنانی در همایش «طلایه داران تبلیغ» که با حضور آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه کشور، در سالن ولایت شهر اردبیل برگزار شد، گفت: در آستانه ماه محرم، هر ساله جلسه ای با حضور علما و فضلا و اساتید و مبلغان حوزوی برگزار می شود و از سوی مسئولان نکات و مباحثی به مبلغان بزرگوار ارایه می گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل افزود: از روحانیون مبلغ می خواهیم که در ایام تبلیغی محرم و صفر به خصوص بر روی مساله ولایت و نیز ولایت فقیه توجه ویژه ای در فعالیت های تبلیغی داشته باشند.

وی اضافه کرد: تبیین و تشریح اهداف قیام سیدالشهدا(ع) در خصوص امر به معروف و نهی از منکر، توجه به مساله آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد و فقر و فحشا از دیگر انتظارات ما از روحانیون مبلغ است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمن در جنگ روانی، گفت: امروز دشمن به خصوص بر روی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، برنامه ریزی و سرمایه گذاری زیادی کرده و هدفشان ضربه زدن به انقلاب اسلامی و تلاش برای براندازی نظام اسلامی است.

وی اضافه کرد: از علما و مبلغین انتظار داریم که در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال خنثی سازی توطئه های شوم دشمن باشند و در ضمن آگاه باشند که دامن زدن به بحث های قومی و مذهبی، تغییر سبک زندگی به سمت ارزش های غربی، بی اعتماد کردن مردم نسبت به نظام اسلامی و نیز خدشه وارد کردن بر اعتقادات و باورهای دینی مردم، از جمله اهداف دشمن است.

حجت الاسلام ستوده در خاتمه گفت: طبعاً در این راستا روحانیون و مبلغین وظیفه بسیار مهمی در جهت بصیرت افزایی و آگاهی بخشی مردم دارند و ما باید بر تلاش خود در این خصوص هر چه بیشتر و بهتر بیفزاییم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha