جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
استاندار قزوین

حوزه/ استاندار قزوین با تقدیر از تلاش های علمی و تبلیغی آیت الله محمدی تاکندی، گفت: عالمان حوزوی و علمی همیشه تمدن ساز بوده اند و باید سبک زندگی آنان در جامعه ترویج داده شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین،  عبدالحمید زاهدی در همایش «آیت روح فزا» که به منظور تجلیل از خدمات علمی، فرهنگی و سیاسی آیت الله علی محمدی تاکندی، نماینده پیشین مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی قزوین برگزار شد، گفت: استان قزوین هیچ گاه تلاش های ارزشمند و ماندگار آیت الله محمدی تاکندی دردوران دفاع مقدس و فعالیت های تبلیغی او را از یاد نبرده و نخواهد برد.

استاندار قزوین تصریح کرد: این استاد اخلاق حوزه علمیه قزوین در سرما و گرما به دورترین نقاط مختلف استان و روستاهای اطراف رفته و مشغول تبلیغ و بیان مسائل احکام شرعی برای مردم و جوانان می شود.

وی اظهار کرد: یکی از نعمت های ارزشمند این عالم جلیل القدر خوش اخلاق بودن با همه مردم می باشد، چرا که بارها در دیدارهای مختلف که با این بزرگوار داشته ام، همیشه مسئله با مردمی بودن را به مسئولین و اطرافیان تذکر داده است.

 زاهدی تصریح کرد: آیت الله محمدی تاکندی با اینکه می توانست در موقعیت های مختلف در کشور قرار داشته باشد، هیچ گاه کرسی تدریس و تربیت طلاب حوزه های علمیه را ترک نکرد و همچنان امروز یک زندگی بسیار ساده دارد که باید قدردان این  شخصیت های نظام مقدس جمهوری اسلامی باشیم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: آنچه که در دنیا و همه ملت ها و همه شهرها به عنوان فرهنگ و تمدن و علم باقی مانده، حاصل اندیشه و افکار بلند شخصیت های علمی و ادبی ماست و عالمان حوزوی و علمی همیشه تمدن ساز بوده اند و باید سبک زندگی آنان در جامعه ترویج داده شود.

وی همچنین ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بیان کرد: شهید رجایی یکی از مسئولین خدوم و وفادار به نظام و رهبری و از شهدای شاخص شهر دارالمومنین است.

برپایه این گزارش،  در حاشیه این مراسم، نمایشگاهی از فعالیت های علمی و تبلیغی آیت الله محمدی تاکندی در معرض دید عموم قرار گرفت.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha