پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خدمات حوزه

حوزه/ مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی با مرکز آموزشی سما تبریز تفاهم‌ نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، مرکز خدمات حوزه‌ های علمیه آذربایجان شرقی و مرکز آموزشی سما واحد تبریز، امروز با هدف ارائه خدمات فرهنگی و آموزشی برای طلاب و روحانیان مدارس علمیه استان و همچنین خانواده آنان تفاهم‌ نامه همکاری امضا کردند.

حجت الاسلام سیدابوالفضل موسوی مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه استان آذربایجان شرقی بر ضرورت گسترش همکاری فرهنگی این دو نهاد آموزشی و فرهنگی تاکید کرد و اظهار داشت: بهره‌ مندی طلاب استان از خدمات آموزشی و فرهنگی مرکز سما آغازی بر تعاملات گسترده میان دو مجموعه خواهد بود.

وی با اشاره به ظرفیت‌ های تبلیغی و فرهنگی موجود در حوزه علمیه آذربایجان‌ شرقی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات متنوع آموزشی، فرهنگی، تبلیغی، رفاهی، حقوقی و ... تنها بخشی از اقدامات مرکز خدمات حوزه به طلاب مدارس علمیه است، برای گسترش خدمات مرکز به دنبال انعقاد تفام‌ نامه‌های همکاری با مجموعه های دولتی و غیردولتی هستیم.

بنابر این گزارش، بر اساس این تفاهم ‌نامه، طلاب معرفی شده از سوی مرکز خدمات حوزه علمیه می‌ توانند در کلیه مقاطع تحصیلی از تخفیف 20 درصدی مرکز آموزشی سما استفاده کنند، همچنین کلیه کلاس‌های فوق ‌برنامه برای جامعه هدف مرکز خدمات به‌ صورت رایگان خواهد بود.

بر اساس مفاد این تفاهم‌ نامه مرکز آموزشی سما در حال پیگیری برای راه‌ اندازی رشته تربیت معلم است که در صورت ایجاد این رشته تحصیلی برای افراد معرفی شده از سوی مرکز خدمات، تخفیف ویژه ‌ای اعمال خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha