جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آتش سوزی در مسجدی در استرالیا در پایان جشن عید قربان به وقوع پیوست

حوزه/ به گفته مقامات آتش نشانی حریق مشکوک به آتش افروزی، ساعاتی پس از پایان جشن عید قربان در مرکز جامعه اسلامی شهر پرث در استرالیا رخ داده و خساراتی به مسجد وارد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از thewest، بازرسان ویژه  آتش نشانی، تحقیقات شان را در باره یک آتش سوزی در مسجدی در استرالیا که تعمدی به نظر می رسد، آغاز کرده اند.

این حادثه حریق که مشکوک به آتش افروزی می باشد تنها ساعاتی پس از به پایان رسیدن جشن عید قربان در مرکز جامعه اسلامی پرث در محله میرابوکا در  شهر پرت مرکز ایالت استرالیای غربی رخ داد. نیروهای آتش نشانی در ساعت 12:20 برای اطفای حریق به محل اعزام شدند. آتش سوزی به صندلی ها در محل جنش و درختان خارج از مسجد خسارتی وارد کرده و دود ناشی از آن فضای داخل مسجد را تخریب نموده است. پلیس هنوز تا ساعت 6:50 در محل حاضر بود.

این مرکز اسلامی در شمال پرث، شنبه شب جشنی به مناسبت عید سعید قربان برگزار کرده بود و صدها تن از مردم و مسلمانان این شهر برای بزرگداشت این عید بزرگ در این مراسم گردهم جمع شده بودند. پلیس در این رابطه از مردم تقاضای کمک کرده است و  خواسته هر گونه اطلاعاتی را به مقامات اطلاع دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha