جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام منصور فرجی مدیر حوزه کاشان

حوزه/ مدیرحوزه علمیه کاشان، با بیان این که درداخل کشورمان ترامپ های زیادی داریم، بخشی از مدیران اقتصادی کشور را ترامپ های داخلی دانست وافزود : بی تدبیری برخی مسئولین نشان داد نیازی به تحریم های آمریکا نداریم.

حجت الاسلام والمسلمین منصور فرجی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ضمن گرامی داشت یاد شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت به دولتمردان، با انتقاد از گرانی و مشکلات اقتصادی که گریبان گیر تمام جامعه شده، از هم گسیختگی مباحث اقتصادی را بحث های جدی کشور دانست و گفت: اگر دولت و بانک مرکزی نرخ ارز را ثابت نگه دارند، هیچ موقع گرانی در جامعه به وجود نمی آید.

وی، تصریح  کرد: اگر دولت فقط  ارز را درحد پنج هزار تومان تثبیت می کرد، این گرانی ها به جامعه تحمیل نمی شد، ضمن اینکه اگر دولتمردان کشورمان تدبیر به کار می بردند، میلیاردها دلار ضرر به کشور وارد نمی شد.

مدیر حوزه علمیه کاشان با بیان اینکه رئیس بانک مرکزی باید با مطالعه کارشناسی شده، برنامه ریزی دقیقی نسبت به کنترل نرخ ارز داشته باشد، تنها باکشف چند انبار کالای احتکار شد، مشکلات اقتصادی را قابل حل ندانست و به برخورد جدی قوه قضاییه با احتکارکنندگان تاکید کرد و گفت: قوه قضاییه باید با افرادی که قاچاق را در کشور نهادینه کرده اند، برخورد قاطعانه داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، بی تدبیری بعضی از مسئولین را باعث گرانی، تورم و مشکلات اقتصادی کشورمان دانست و با ابراز گلایه از بعضی مسئولین قوه قضاییه در عدم برخورد جدی و قاطعانه با مفسدان اقتصادی گفت: تا کی باید رهبرمعظم انقلاب تک تک آسیب های کشور را برای مسئولین گوشزد کند، بعد مسئولان، مشکلات کشور را به گردن دشمنان نظام بیندازند؟

وی با بیان اینکه درداخل کشورمان ترامپ های زیادی داریم، بخشی از مدیران اقتصادی بی تدبیر کشور را ترامپ های داخلی دانست و افزود: بی تدبیری برخی مسئولین نشان داد نیازی به تحریم های آمریکا نداریم.

 حجت الاسلام والمسلمین فرجی به بیانیه های مراجع عظام نسبت به مشکلات اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: گرانی های اخیر باعث شد تا مراجع بزرگوار از جمله حضرات آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، جوادی آملی، سبحانی و.... با دادن بیانیه از دولت بخواهند مشکلات اقتصادی کشور را برطرف کند.

مدیرحوزه علمیه کاشان با بیان اینکه تحریم های ظالمانه دشمنان، کشورمان را در عرصه های مختلف قدرتمندتر کرده است، گفت: اگر مسئولین اقتصاد مقاومتی مدنظر مقام معظم رهبری را عملیاتی می کردند، کشور در مقطع فعلی با آسیب های اقتصادی روبرو نمی شد.

وی، تحریم های دشمنان علیه کشورمان را بی اثر دانست و گفت: تحریم های چهل سال گذشته کشورمان را قدرتمند ترکرده و درخیلی از بخش ها نیز به خودکفایی رسیده ایم.

حجت الاسلام والمسلمین فرجی، اتحاد، همدلی، تدبیر و جدی گرفتن توصیه های مقام معظم رهبری دربین سه قوه را تنها راه برون رفت مشکلات اقتصادی کشور دانست و گفت: با توجه به وجود منابع و ذخایر عظیم معدنی، نفتی و ارتباطی که با کشورهای اروپایی و دیگرکشورهای دنیا داریم، با تدبیر و فرامین مقام معظم رهبری در اقتصاد مقاومتی خواهیم توانست، ضمن مقابله با آمریکا در سامان دهی نرخ ارز کشورمان را به ثبات اقتصادی برسانیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha