پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: رژیم آل سعود علاوه بر کشتار مردم بیگناه یمن، زیرساخت ها، بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز تولید مواد غذایی، و ... را مورد هدف وحشیانه خود قرار می دهد و باید مجامع جهانی نسبت به این نوع اقدامات وحشیانه واکنش نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، امروز در جمع مدیران مدارس علمیه استان قزوین گفت: امروز در دنیایی زندگی می کنیم که رژیم آل سعود با همراهی استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی اسرائیل  وحشیانه ترین جنایات را علیه مردم مظلوم یمن به راه انداخته و مدعیان حقوق بشر سکوت را پیشه خود کرده اند.

وی افزود: شما بارها در رسانه ها ی مختلف مشاهده کرده اید که این رژیم آدمکش و کودک کش، خردسالان را در آغوش والدین خود به طرز تاسف باری به شهادت می رساند، البته براساس وعده الهی، خدای متعال انتقام سختی از این جنایتکاران خواهد گرفت.

مدیر حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: رژیم غاصب اسرائیل و آل سعود در شرایطی به حملات خود علیه غیر نظامیان ادامه می‌دهند که به حمایت آمریکا به عنوان عضو دائم شورای امنیت پشت‌گرم هستند و برای آنها مصونیت فراهم می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: رژیم آل سعود در این حملات علاوه بر کشتار مردم بیگناه، زیرساخت های یمن، بیمارستان‌ها، مدارس، مراکز تولید مواد غذایی، و ... را مورد هدف وحشیانه خود قرار می دهد و باید مجامع جهانی نسبت به این نوع اقدامات وحشیانه واکنش نشان دهند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: وظیفه همه مسلمانان در این است که با وحدت وهمدلی بتوانند در برابر دشمنان دین خدا ایستادگی نمایند، چرا که خدای متعال در قرآن مجید فرموده اند که ایستادگی در برابر ظلم و ستم به پیروزی خواهد انجامید.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha