پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمدی جوزدانی مدیر ارزیابی اساتید حوزه های علمیه

حوزه/ حجت الاسلام محمدی جوزدانی با اشاره به اینکه اساتید وظیفه بسیار مهمی در تربیت علمی و اخلاقی طلاب به عهده دارند، تصریح کرد: دوره های دانش افزایی باعث افزایش توان علمی و مهارتی اساتید است.

حجت الاسلام محمدی جوزدانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اهداف برگزاری کارگاه 4 روزه دانش افزایی اساتید مدارس علمیه کرمانشاه، گفت: تقویت بنیه علمی اساتید در عرصه تدریس و بالا بردن مهارت های نوین انتقال مفاهیم به طلاب از اهداف برگزاری این دوره است.

وی، بالا بردن سطح کیفیت علمی اساتید را دغدغه معاونت آموزش حوزه دانست و افزود: بسته آموزشی که در این دوره که با بهترین اساتید اعزامی از قم مورد تدریس قرار گرفت شامل ادبیات، منطق، فقه و اصول، مهارت های تدریس می باشد.

مسئول ارزیابی اساتید حوزه با اشاره به اینکه برای بهره مندی بهتر اساتید شرکت کننده، از استاد شیرافکن مدرّس مجرب ادبیات استفاده شد، اظهار کرد: استقبال 30 تن از اساتید مدارس علمیه استان از دوره  بسیار خوب بود و کلاس ها نیز منظم برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه اساتید وظیفه بسیار مهمی در تربیت علمی و اخلاقی طلاب به عهده دارند، تصریح کرد: دوره های دانش افزایی باعث افزایش توان علمی و مهارتی اساتید است.  

حجت الاسلام محمدی جوزدانی در پایان از همکاری مجموعه مدیریت حوزه استان کرمانشاه در هر چه بهتر برگزاری اولین دوره دانش افزایی اساتید قدردانی کرد و گفت: برگزاری دوره های دانش افزایی در استان ها موجب بالا رفتن راندمان کیفیّت علمی اساتید و تقویت جایگاه حوزه های علمیه در بین مراکز علمی آموزشی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha