پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مسلمانی که مسجد پیدا نکرد و در معبد سیک ها به نماز ایستاد

حوزه/ ویدئوی منتشر شده از یک مرد مسلمان که در معبد سیک ها به نماز ایستاده است، توجه بسیاری از فعالان شبکه های اجتماعی را به خود جلب کرده است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، انتشار ویدئوی نماز خواندن یک مسلمان در معبد سیک ها در شبکه های اجتماعی، توجه گسترده فعالان اینترنت را به خود جلب کرده است.

در این ویدئو مردی با تیشرت آبی رنگ دیده می شود که در یک « گورودوارا» یعنی معبد سیک ها در حالی که سیک ها مراسم آیینی شان را اجرا می کنند، به نماز ایستاده است.   

این ویدئو توسط یک گروه از سیک ها در داخل معبدشان منتشر شده و بسیاری از کابران شبکه های اجتماعی این ویدئو را به اشتراک گذاشته و به واسطه آن تحت تاثیر قرار گرفته اند.

این گروه هنگام انتشار ویدئو نوشته اند: یک برادر مسلمان را هنگام نماز خواندن در معبد سیک «صاحب برچام آیپه» مشاهده کردیم. او احتمالا نتوانسته مسجدی برای ادای نماز پیدا کند و به ناچار به معبد آمده است. فوق العاده است و خدا یکی است.

افراد با کامنت های متعدد در شبکه های اجتماعی از این ویدئو استقبال کرده اند. یک فعال اجتماعی گفته است: فضای هندوستان این گونه است! مردی در معبد سیک ها به نماز ایستاده و هیچ کس حتی موبد سیک ها مزاحم او نمی شود.

 

گفته می شود این ویدئو هم اکنون بیش از 630 مرتبه در فیس بوک به اشتراک گذاشته و تاکنون 45 هزار تماشاگر داشته است و هم چنین به شدت توجه فعالان توییتری را نیز جلب نموده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha