سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
طباطبایی

حوزه/ نماینده ولی فقیه اصفهان با اشاره به نیازمندی ها و شرایط مناطق مختلف استان اصفهان در حوزه امداد و نجات، گفت: لازم است تا هلال احمر در استان ها حضور پر رنگ تری داشته باشد و تشکیلات و امکانات این جمعیت در استان اصفهان تقویت شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، صبح امروز در دیدار نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر با اشاره به ضرورت تقویت تشکیلات و امکانات هلال احمر در استان اصفهان اظهار داشت: حضور هلال احمر در استان ها باید بیش از پیش رونق داشته باشد و وسایل لازم برای امداد و نجات در اختیار مراکز استان ها قرار گیرد.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهرها و مناطق مختلف استان اصفهان و نیازمندی های این استان، افزود: در استان اصفهان دو جاده ترانزیتی یکی از شیراز تا تهران و دیگری از بندرعباس تا تهران وجود دارد که باید پایگاه های امداد و نجات در این 2 مسیر از هر نظر تقویت شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان با اشاره به مشارکت مردم اصفهان در امداد رسانی و تأمین نیازهای مردم در زلزله کرمانشاه، عنوان کرد: در روزهای ابتدایی زلزله کرمانشاه با پیشنهاد بنده جلسه ای در استانداری تشکیل شد و قرار شد تا هر مسجدی یک کانکس برای مناطق زلزله زده بدهد که فکر می کنم 1400 کانکس برای این مناطق توسط خیران در مساجد اصفهان ارسال شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha