پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شماره جدید «افق حوزه»

حوزه/ پانصد و شصت و پنجمین شماره تنها هفته نامه "افق حوزه" با اخبار متنوع حوزوی، دینی و فرهنگی و به سردبیری رمضانعلی عزیزی منتشر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در جدیدترین شماره هفته نامه "افق حوزه به همراه افق خانواده  اخبار متنوع همچون: « 10 شهریورماه، آغاز سال تحصیلی جدید حوزه های علمیه »، «پیام  رهبر انقلاب به حجاج بیت الله حرام»، « برگزاری اجلاسیه مدیران حوزه علمیه در مشهد»، « موضع گیری مراجع تقلید در مورد اتفاق مدرسه فیضیه» و ... به چشم می خورد.

همچنین « تبیین مسایل غدیر بدون تحریف محتوا و توهین به مقدسات دیگران»، «اجرای برنامه جدید آموزشی حوزه علمیه در300 مدرسه علمیه »، « نسخه ای نو یافته از میراث کهن حدیثی شیعه الخطبه القاصعه در گفتگو با مصحح و پژوهشگر متون خطی در حوزه عرفان اسلامی» و « چرا حضرت علی(ع) در سقیفه به حدیث غدیر احتجاج نکرده بودند » از دیگر عناوین منتشر شده در این شماره از افق حوزه است.

علاقمندان جهت تهیه نشریه به نشانی: قم، بلوار جمهوری، کوچه 2، پلاک 15 مراجعه کرده و یا با شماره تلفن: 02532900538 تماس بگیرند.

خاطر نشان می شود هفته نامه افق حوزه ارگان رسمی مرکز مدیریت حوزه های علمیه و فراگیرترین نشریه خبری حوزه های علمیه است که حجت الاسلام والمسلمین حسینی کوهساری مدیر مسئول، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا برته جانشین مدیرمسئول و حجت الاسلام رمضانعلی عزیزی سردبیری آن را بر عهده دارند.

 

دانلود جدیدترین شماره هفته نامه "افق حوزه

 

دانلود جدیدترین شماره افق خانواده

313/40

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha