جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید محمد مجتبی حسینی معاون  وزارت  ارشاد

حوزه/ معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه فرهنگ عمومی راهنمای سبک زندگی در جامعه است، گفت: مدیریت فرهنگی دشوارترین مدیریت در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از سمنان، سید محمد مجتبی حسینی، ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در فرهنگسرای کومش، ضمن بیان این که فرهنگ آیینه جامعه است و هرچقدر چهره جامعه زیباتر باشد، نمایی زیباتر نیز در این آیینه دیده می‌شود، اظهار داشت: باید به فرهنگ جامعه احترام بگذاریم و آن را مهم بشاریم تا بتوانیم جامعه‌مان را بهتر مشاهده کنیم.

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: فرهنگ به‌مثابه یک چراغ است که به نور آن می‌توانیم از مرزهای زمان و مکان بگذریم و پیش پایمان را به‌وضوح ببینیم، لذا باید گفت فرهنگ راهنمای ما در سبک زندگی است و از این بابت دارای اهمیت فراوانی است.

وی بابیان اینکه فرهنگ پدیده متمایزی است که ایران اسلامی به داشتن آن افتخار می‌کند، افزود: مدیریت فرهنگی دشواری‌هایی فراوانی نیز دارد، زیرا با حساس‌ترین انسان‌ها روبرو است، بنابراین از پس چنین میدان خطیری برآمدن کمی دشوار است.

حسینی با اشاره به رسالت خطیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مدیریت امور فرهنگی خاطرنشان کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ اسلامی در جامعه عامل مهمی در کاهش بسیاری از ناهنجاری‌ها است که باید نسبت به این مهم حساس‌تر باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha